dijous, 19 de febrer del 2009

Per fi, primera sortida en carretera després de la lesió


Bé avui m'he decidit! D'ençà que em van donar l'alta fa tres dies encara no havia agafat la bici per sortir de casa.

Em van operar el 23 de desembre i fins el 18 de gener no havia agafat la bici, però aquell dia em van deixar uns rodillos i ja hi som pel tros! Gairebé cada dia a fer rodillos. Del 18 de gener fins el 16 de febrer he fet 33 hores de rodillo, un mínim d'una hora diària i un màxim de dues hores algun cap de setmana. La idea per sobre de tot era mantenir la forma.
Vaig sortir a córrer el 12 de febrer una horeta però jo volia pedalar per l'asfalt. Avui doncs, he tret la bici del rodillo i finalment he passat a pedalar i veure com tot al meu voltant anava passant, ja no recordava que era això.
He fet 3h 17'22", uns 82'36km amb una mitjana de 25 km/h. He anat de Sant Feliu de Guíxols fins a Girona, he pujat els Àngels i he baixat per la mateixa banda fins a la Creueta i tornar. He fet una parada a dalt els Àngels per menjar alguna cosa i a la tornada a Cassà a comprar-me alguna cosa per beure. M'he fet un fart de beure i he esgotat les existències!

Avui més que forçar màquines, era qüestió de provar com estava i veure les sensacions que tenia damunt la bici de nou. Estic molt satisfet, he pogut sortir en bici finalment!!!