dimarts, 31 de març del 2009

En LANCE és dels meus: Operació de clavícula

En Lance es trencava la clavícula dreta per quatre llocs el dilluns 23 de març a la "Vuelta castilla y León". Els metges li recomanen operar-se (com a mi), se l'havia trencat per quatre costats (jo per dos) i li van posar una placa amb 12 cargols (a mi també però de 6 cargols).

Els metges li van dir que en tenia per 12 setmanes, 3 mesos (com a mi). Cap dels dos hem fet bondat!!! Però ell menys que jo!! (a dalt foto del dia 24 de març previ a l'operació, ja a USA, a sota foto del dia de l'operació, el 25 de març, en un hospital a USA)

El 27è dia després de l'operació jo començava a pedalar (rodillos). En canvi el crack de l'Armstrong, l'operen el dia 25 de març i al cap de tres dies de l'operació, el tiu comença a pedalar (foto del passat dissabte 28 de març, primer dia que tocava la bici -spinning)!!!

Personalment evoluciono molt bé, l'Armstong té 38 anys i jo 33 anys, aquesta diferència d'edat tot i no ésser massa ha de comptar per alguna cosa. Això no té preu para todo lo demás: VISA MASTERCARD.

Pel canal que m'arriba dita informació la considero fiable, a partir d'aquí és on entra la confiança de cadascú per creure's i valorar les informacions. La tornada d'Armstrong si abans tenia ressó ara encara en tindrà més. Fins a quin punt es pot sentir pressionat a retornar el més aviat possible és un altre tema. Esperem que això no sigui contrapruduent per la seva salut i evolucioni favorablement. No puc negar que m'agradaria veure'l sortint de Girona el dia 9 de juliol a l'etapa del Tour de France. Algú sap si encara té el pis al carrer de la Força??