diumenge, 31 de maig del 2009

Últim dia de maig

Avui diumenge he sortit de nou en carretera. He anat a la BP a veure si trobava algú a les 8h del matí, però tothom dormia o sigui que he enfilat la carretera jo sol. El planning, fer la Ganga, els Àngels per Madremanya, Cassà de la Selva, Sant Andreu Salou, Caldes i en funció del temps i de les sensacions, Tossa i Sant Feliu.

He fet la Ganga sol i quan estava a la Bisbal m'he trobat un de Bicis ESTEVE i un altre noi que de darrera per físic ja impressionaven. Els he acompanyat i han fet com jo els Àngels per Madremanya. A la pujada els he deixat i els he esperat a dalt dels Àngels. Ells volien fer Cassà i Santa Pellaia per tornar a la Bisbal, jo els hagués acompanyat fins Cassà per seguir la meva ruta. Ja érem pràticament a baix dels Àngels que m'he creuat els TOPEros i en Javi que havien sortit a les 9h. Com que sóc masoca, he fet mitja volta, m'he acomiadat dels meus nous amics i he tornat a pujar els Àngels aquest cop per Girona.
Hem baixat els Àngels per Madremanya i amb un principi ells volien fer Begur però al final hem tornat a fer, bé he tornat a fer la Ganga però per la Bisbal aquest cop. He anat tirant del grup amb en Climent fins a peus de la Ganga i allà en Javi i l'Eduard s´han posat davant. Al començar a pujar però, en Javi s'ha ficat darrera i jo m'he quedat davant amb l'Eduard. Hem anat tirant tots dos i ens hem quedat sols, a 200m aprox. per fer port l'Eduard ha apretat i m'ha deixat.
He baixat amb ell de la Ganga i un cop a baix m'han "enredat" per fer Romanyà per Calonge.

Ells portaven 7o km a Calonge i jo ja en portava 100. A Calonge alguns TOPEros ja han marxat cap a Sant Feliu. Hem quedat en Javi, l'Eduard, en Tomás, en Climent i jo.

Pujant Romanyà he marcat un ritme, no m'ha semblat dur, i m'he quedat sol. He anat pujant sol fins que devien quedar 2km o 1'5 i m'ha passat l'Eduard. He anat pujant i els altres no els veia darrera meu. He acabat de fer una apretada i he arribat a Romanyà i m'he esperat amb l'Eduard que vinguessin els altres. A partir d'allà, Santa Cristina, Castell d'Aro, S'Agaró i cap a casa.

Feina feta!

Distància: 124'17km.
Mitja: 27km/h
Temps: 4h.37'31"

Bon dinar i platja!!!!