dilluns, 12 d’octubre del 2009

ARTEC 2009: Mala sort!

Aquest diumenge passat amb en Xavi vam anar plegats a fer l'Artec, estàvem disposats a fer la llarga. Veníem de fer la XV volta a la Cerdanya i les sensacions davant el tema quilòmetres i desnivell de l'altimetria el teníem superat.
Recollida de dorsals a quarts de vuit i a les vuit sortida. Sortida de molt enrera però vam anar remuntant en els cinc o sis quilòmetres inicials. Superada la primera i llarga trialera inicial de pujada em giro i no veig en Xavi. Ostres! Em poso al costat del camí, anaven passant corredors i que no venia, algun corredor em va dir que un que anava vestit com jo, li havia passat alguna cosa a la bici, ara pla! Continuo esperant i res, vénen alguns coneguts de Sant Feliu de Bicis TOPE i em diuen que en Xavi malauradament: HA TRENCAT EL QUADRE!!!
Vaja! agafo la bici faig la volta i enfilo cap avall de nou, i al cap d'uns 300m. me'l trobo emprenyat (no n'hi ha per menys!) caminant amb la bici. Resultat: basculant partit. En Xavi té mala sort, ha trencat dos vegades el quadre i aquest és el tercer cop que trenca el basculant.
En Xavi em va dir que jo mateix, que fes el que volgués que ell m'esperaria a meta, li quedava molt per anar patejant fins al primer control. Com que l'havíem anat a fer plegats al final vaig acabar la volta curta, i vaig anar cap a meta. Un cop a l'arribada al pavelló de Sant Esteve d'en Bas, en Xavi encara no hi era. Al cap d'una estona va arribar. Una dutxa i cap a casa. L'any que ve serà un altre any!!
Tranquil Xavi que això estava superat, jejeje,.. i la bici rai, l'important és no fer-se mal.