divendres, 4 de desembre del 2009

42'

Tot i que tinc el cos més adaptat a la bici, em resisteixo al fet de no poder a anar a córrer perquè els genolls se'n ressenteixin més tard. Estic convençut que si m'acostumo a anar a córrer més sovint, la musculatura dels genolls s'hi anirà acostumant. A més, hi ha molta gent que fa les sèries corrent i no pas amb la bici. Bé tant s'hi val! El fet es que aprofitant que tenia la moto a arreglar, el dijous vaig tornar de la feina corrent (de Castell d'Aro a Sant Feliu). Per no agafar el carril bici per això, vaig decidir tirar pel dret i vaig pujar pel circuit del "caixa Girona" de Sant Feliu.
El resultat, a la gràfica el teniu, paret de c_ll_ns!! (reconec que no m'ho pensava pas que hi hagués tant desnivell) A més no us poso la gràfica de les pulsacions a sobre perquè us espantaríeu, ...és broma! però em van pujar força ràpid al principi, després van baixar però no massa tampoc, deu tornar a ésser la manca de costum. Acostumat a la bici, no hi tinc la velocitat presa a això del córrer. A més quan vaig sol, tant en bici, com a córrer, sempre vaig més forçat perquè em sembla que no vaig prou a ritme, o que no forço prou, ... total que com diem sovint amb bici: calentón!
A més, mireu si sóc massoca, que quan vaig arribar, m'esperava la gossa, impacient perquè la traiés a voltar, i ni corto ni perezoso com que ja anava guarnit i estava escalfat (mai millor dit), doncs vinga, anem fins la ronda de ponent a allargar la corriguda amb el nervi pelut de casa!

Això sí a la tarda, es respirava tranquil·litat...