dilluns, 21 de desembre del 2009

II MARXA PER PARELLES DE LLAGOSTERA


Autora: Ada Xinxó (bloc Salut i Rauxa!)

Diumenge passat cap allà les 8.15h el meu company de rutes, en Xavi González em venia a buscar per anar a fer el què per a mi seria el segon intent d'acabar la marxa per parelles de Llagostera sense trencar-me cap os.

Anant cap a la cursa en Xavi no parava de mirar el termòmetre del cotxe i d'anar-me dient a quants graus negatius estàvem. Després m'he adonat que m'estava fent mobbing en tota regla, eh Xavi! jejeje,.. La veritat és que no recordava haver anat en bici fent tanta fred. Vam sortir a -6º a les 9.34h i a les 11.31h quan vam arribar tan sols estàvem a 7º, ja em torna a venir la fred només de pensar-hi.

Vam sortir molt ben col·locats, potser massa perquè estàvem a la mateixa línia de sortida, fins i tot els de bicicletes ESTEVE estaven darrera nostre. Sortida controlada d'uns 2 quilòmetres, on la mala combinació de massa roba d'abric i pujada de pulsacions meteòrica va fer que durant tota la cursa anés molt i mot alt de pulsacions. En Xavi per contra estava de puta mare, ke kabron!, el tiu no bevia ni aigua, és clar com que abans de cada sortida es menja un plat de pasta, jajaja.... El fet és que em va fer de llebre, anava marcant un ritme força alegre, pim, pam, pim, pam,... i no ens en vam adonar i ja enfilàvem la última pujada. No havíem vist ni la separació de la volta curta i la volta llarga.

Al final 1h57', potser podíem haver arribat aba
ns, ja se sap, però entre les meves pulsacions i la fred podem estar contents del paper que vam fer. Total nosaltres sortim com podem i per passar-ho bé, no entrenem d'una forma metòdica, anem amb bici, pura i simplement.

Jo estic molt content, perquè no em vaig fer mal i vam fer una sortida força maca, tot i que amb en Xavi vam coincidir en què hi havia massa pista (mal costum força extès per desgràcia en curses o marxes de btt). Nosaltres som dels que preferim mil vegades un caminillo ben recargolat amb pedres i arrels que no pas una pista, què hi farem! Per mi el millor tros va ser el de la baixada de la línia, tram que ja s'havia fet l'any passat.

Vam coincidir amb tres equips de l'Escoleta de btt, els GOOSS
ARRUS, amb en Marc García i en Jordi López, els -10ºC amb en Pere Serrat i en Manel Casanovas i l'equip Escoleta de BTT de l'Albert, en Molsa, i el seu cunyat. Al final tots vam coincidir que vam passar una bona estona, però que massa fred. I ara diuen que pujaran les temperatures, i és que la cosa té gràcia. Què hi farem!

Felicitar també a la parella formada per en Javi Martínez i l'Eduard Hernández, per la seva bona posició, ens van treure cinc minuts els tius, s'ho mereixen pel munt d'hores que dediquen a entrenar-se i la bondat que fan. Felicitar també a la filla d'en Climent Hernández, que fent parella amb el seu pare va fer un gran paper i va aguantar com el que més.

I des dàquí una salutació per l'Ada i en Santi per venir cap a les nostres terres a disputar la cursa.
VALORACIÓ
El KTRINA vam quedar 14ens
1h 57' 25"
Aquest cop no va haver-hi baixes a l'equip
però mooooolta freeeeeeeeed!!!