diumenge, 7 de març del 2010

Un altre diumenge, 116km per l'altra patilla!!!

El segon diumenge que agafo la bici per fer tirada llarga després de la tornada a l'activitat ciclista. Avui el circuit ha estat: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Cassà / Riudellots / Vilobí d'Onyar / Sant Dalmai / Brunyola / Anglès / Mas Llunés / Salitja / autovia paral·lela a la N-II fins a Caldes de Malavella / Llagostera / St.Miquel d'Aro / Sta.Cristina d'Aro / Castell d'Aro / SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Una sortida molt maca, que s'ha caracteritzat per unes bones mitges de velocitat del grup que al final m'han fet despenjar, ja tornant (a Caldes de Malavella). Encara és molt aviat per a mi, tan sols amb dues setmanes d'activitat anar a segons quins ritmes i tampoc era qüestió de fer anar malament als que volien continuar tirant. El fet és que han anat tirant i ja no els he vist més.

Un cop sol, he agafat el meu ritme, tot i això les mitges han estat entre 27-30 km/h, però bé la gran notícia del dia, és que m'he creuat ni més ni menys que amb aquest senyor:




l'americà GEORGE HINCAPIE un dels veterans estelars que es manté en el món professional des del 1994 i que d'entre les moltes curses que ha fet, destacar que ha participat 14 vegades en el Tour de France. Anava vestit amb l'equipació de campió dels Estats Units de ciclisme en ruta (vegeu la foto) que va aconseguir renovar l'any passat i que llueix en el seu nou equip BMC. Més endarrera el seguia (devien anar junts, perquè són amics) el fisioterapeuta Ricard Huélamo, famós per curar la lesió de Jordi Cruyff, i ésser fisio del pilot de Fórmula 1, Ricardo Montoya, del propi Hincapie o de Lance Armstrong.

Em quedo amb l'imatge de George Hincapie, pujant la pujada que hi ha abans d'arribar a l'ermita de Panedes (direcció Llagostera), i la salutació que m'ha dedicat amb la mà al creuar-nos. I és que no tots els professionals són antipàtics, no costa gens ser amable i respectuós. A l'anar pujant anava molt de tranquis, i fins i tot he frenat una mica per ADmirar-lo bé. Quin estilàs damunt la bici, això sí que és un ciclista!

Al final:
Temps: 4h 28'   
Distància: 116 km
Mitja: 27'5 km/h

Valoració:
Sempre que he pogut he anat amb molta cadència. Al quedar-me sol he pogut regular més i he adequat més el tema pulsacions-cadència. Passat l'exercici, em trobo bé de cames, i estic satisfet d'haver cedit al ritme dels que tiraven. 
La setmana passada vaig fer 100km amb 4h 25', o sigui que la cosa va bé.
Demà serà un altre dia.

Hauré de començar a pensar en agafar la càmara de fotos diumenge que ve, a veure quin professional em trobaré jejejejeje,...