diumenge, 16 de maig del 2010

Tornem a la normalitat!

Bé, després de Remences tornem a la normalitat i set/vuit dies després un cap de setmana genial. El dissabte ens vam escalfar amb en Xavi en carretera i avui ens hem escalfat amb la gent de l'escoleta del btt

El dissabte: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Castell d'Aro / Platja d'Aro/ Calonge / la Ganga/ la Bisbal/ Carretera de Pals GI-644 / Carretera de Vullpellac a Platja de Pals GI-651 (on ha començat a fer presència un fort vent frontal) / Peratallada (a partir d'aquí vent lateral esquerra) / enllaçem amb la C-31 i girem a la dreta cap a Pals (vent de cul) / rotonda i sentit Begur fins a la rotonda on girem a la dreta i anem sentit Palafrugell / Palafrugell / Vall-llobrega (a l'altura del Xidors, de nou un fort vent frontal) / Palamós centre i seguim per avinguda Catalunya/ Sant Antoni de Calonge / Platja d'Aro / Castell d'Aro / S'Agaró / SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final:
Distància: 76 km
Temps: 2h 40'
Mitja: 29'95 km/h

El diumenge, finalment i després d'uns quants dies sense tocar-la, una desitjada sortida amb btt. Una sortida canyera, amb els companys del Club Escoleta del Btt (Pipo, Nava, Jordi López Ramot, l'Àngel i en Jordi Mont), membres de l'equip Club Ciclista Platja d'Aro (en Ricky, en Xavi i un servidor) i un noi del Club Bicicletes Esteve, el "mosso" (el qual en algun moment s'ha despenjat i ha marxat). Una sortida canyera de veritat on hi hagut de tot, basses, rius, pujades semidures, dures i superdures.

Hem quedat a la BP de Santa Cristina d'Aro / direcció circuit de Sant Feliu de Guíxols per pujar de nou a Sant Feliu i anar cap al Mas Trempat / creuar pujada d'asfalt a Pedralta / "pujada de la gossera" / GR / la Murtra/ Creu d'en Barraquer / a la dreta i pujada cap a Sant Benet per trencar abans d'arribar a l'esquerra en direcció Sant Grau / Sant Grau / hem fet un camí força brut de branques on en PIPO ha tret un tallant i ha començat  a netejar el camí perquè tota aquella persona que vagi en btt o a peu pugui passar-hi còmodament / hem anat fent corriols fins anar a parar al camí de Tossa de Mar a Sant Grau que baixa fins a Tossa de Mar / Tossa de Mar / hem anat cap a buscar a la pujada que porta a Terra Negra creuant la carretera de Llagostera a Tossa de Mar (abans d'iniciar la llarga pujada en Xavi al creuar un riu ha punxat les dues rodes i el grup s'ha partit, ens hem quedat amb en Xavi, en Jordi Mont, en Ricky i jo i els altres ens han esperat a Terra Negra / Terra Negra / hem creuat la Carretera de Llagostera a Tossa de Mar i hem enfilat el camí del Mas Rissec / hem enllaçat amb el camí del Bellesguard/ hem anat a parar a la Urbanització Selva Brava i d'allà per asfalt per l'avinguda del llac fins a buscar la carretera que puja a Sant Grau des de Llagostera, l'hem agafat i a prop de 500-600m hem trencat a l'esquerra i hem fet pistes fins a la carretera de Vidreres a Sant Feliu, que hem creuat per sota fins enllaçar amb el carril bici i hem seguit pel carril bici fins a la pujada d'Alou i d'allà hem pujat pel camí de la "piscina" i hem enllaçat amb la carretera d'asfalt que va a Sant Miquel d'Aro i hem creuat per anar per les pistes de Panedes i fer una petita volta fins al restaurant "Can Llorens"que hi ha prop de l'ermita de Panedes / en aquest punt el grup s'ha partit i en Jordi Mont, en Ricky i en Xavi han tornat en direcció carretera a Sant Miquel d'Aro per tornar cap a casa i la resta (en Pipo, Nava, Àngel, Jordi López i jo) hem allargat una mica més la sortida i hem continuat per les pistes de Panedes en direcció Ca l'Aldrich tot i que hem girat abans per anar cap a la zona d'escalada de Salenys però estava impracticable en btt i hem hagut de fer marxa enrera i enfilar un seguit de corriols per arribar a la carretera que puja a Romanyà, l'hem creuat i enfilat una pista que puja fins a Romanyà / Romanyà de la Selva (aquí vull agrair a en Pipo que m'hagi deixat oli per posar a la cadena, estava molt resseca amb tanta aigua i em fallava el canvi)/ carrer de terra de Josep Martí Cama i Codina que lliga amb l'avinguda de Gavarres de la urbanització Bell-lloc, baixada d'asfalt a tot gas fins anar a buscar la carretera de Romanyà a l'altura de la Font Picant / Restaurant Font Picant i carril bici fins a Santa Cristina d'Aro / asfalt fins a la rotonda de Santa Cristina d'Aro que hi ha sota la variant/ pista del Mas Tarrés /càmping/ i carretera vella fins a SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final:
Distància: 68'4 km
Temps: 6h 21' 46" (comptant la neteja forestal, bona acció del dia a valorar-li a en Pipo) Reals sobre la bici potser han estat unes 5h 30'.

Ja sé que us esperàveu el perfil però vaig tenir el pulsòmetre a reparar i entre ahir i avui m'he adonat que em van fer un reset, i he hagut de tornar a entrar-hi els sensors, les meves dades i em vaig oblidar de calibrar l'altura. Em sap greu però i què, ens hem fotut una quilometrada per corriols, pistes, asfalt (el just per enllaçar), creuant rius, basses, ... i ha estat genial.

M'encanten aquests caps de setmana, 144 km. TOTsuma i gràcies a tots!