dissabte, 23 de juny del 2012

Vici de Bici

Avui dissabte he sortit sense cap recorregut al cap, sabia però que primer de tot havia de passar per Castell d'Aro a recollir una cosa que m'havia deixat ahir a la feina, després ja pensaria quin recorregut fer.

El recorregut: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Castell d'Aro / recullo el que m'havia deixat i després decideixo fer mitja volta i anar cap a la zona de Girona, per tant torno cap a Santa Cristina d'Aro / Llagostera / i més endavant he vist un grup on dominava el groc i ja m'he pensat que eren la gent de Bicicletes Tope que surt el dissabte. M'afanyo i m'hi afegeixo. Com que no tenia res previst he pensat que tiraria una estona amb ells però he anat fent: Cassà de la Selva / Llambilles i passat Quart li he preguntat a en Paco "Jardinero" que tenien pensat fer i m'ha dit que tenien pensat anar cap a Celrà. Ja m'anava bé i fet amb ells el recorregut d'avui. Eren una bona colla (Paco Ríos, en Lucena, Marc Bernabé, la Sílvia Mínguez, etc.), reconec que no en coneixia la gran part i alguns que coneixia tan sols és de vista i no en conec el nom, dispenseu. 

Doncs bé, anàvem a un ritme no massa alt fins a Girona, i un cop allà hem passat per dins de la ciutat, però per dins, per dins, per davant de l'Ajuntament, pel carrer ciutadans, i cap al König de l'església de Sant Fèlix per l'adoquinat, mare meva, on m'he ficat anava pensant.

Hem anat cap a Campdorà i d'aquí cap a Celrà / Juià / Sant Martí Vell / Madremanya / Monells, aquí hem parat un moment a menjar alguna cosa i cap a Sant Sadurní de l'Heura / Cruïlles / la Bisbal d'Empordà / per la carretera de Calonge hem pujat l'alt de la GANGA / Calonge / aquí hem enfilat l'alt de ROMANYÀ, i d'aquí cap a la Font Picant, Santa Cristina d'Aro i SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 105'47 km
Temps: 3h 42'
Mitja de velocitat: 27'8 km/h (pensava que havíem anat més lents)

Valoració.
Regust a "sortida de tranquis" (bé, en algun tram i als miniports... he apretat, ja em coneixeu, no em puc aguantar jejeje...) i amb bona gent. He conegut gent nova i he pedalat amb gent que coneixia de parlar del vici de la bici però que no havia compartit mai una sortida. 

Anem sumant. Per què? Doncs perquè quan sumes 
xifres altes els resultats són més alts jajajaja... Obvi no? ;-P