dilluns, 13 d’agost del 2012

NO PAIN

Cap de setmana intens. Després d'una setmana de carretera i spinning el cap de setmana era prometedor. Dissabte matí tocava sortida llarga en carretera. A les 8h agafava la de carretera i les cames em portaven a passejar. El recorregut: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Llagostera / Caldes de Malavella / autovia paral·lela a la N-II fins a la rotonda de Riudellots a l'aeroport / cap a l'aeroport i carretera que porta cap a Aiguaviva / Aiguaviva / Vilablareix / Creu de Palau de Fornells / cap al Montessori, Alzines,...anar a buscar Emili Grahit, cap a la Guardia Civil, parc científic de l'UdG, cap a la Creueta i primer portet, pujada als ÀNGELS / sense parar baixada cap a Madremanya [a la baixada em trobo tota la claca de Bicicletes Esteve pujant] / continuo cap a Monells / Sant Sadurní de l'Heura / giro cap a pujar a SANTA PELLAIA [enllaço amb quatre més de Bicicletes Esteve: Sergi Boix, Maribel i dos més, i vaig amb ells fins al final de la sortida] pugem Santa Pellaia i un cop a dalt reculem per allà mateix i tornem cap a la banda de la Bisbal d'Empordà / Sant Sadurní de l'Heura / Sant Miquel de Cruïlles / la Bisbal d'Empordà / girem per anar a buscar l'alt de la GANGA i després de "planejar", cap amunt. Un cop a dalt ja anem "fent el reparto"(com diu en Sergi Boix) fins quedar-me sol. Calonge / Sant Antoni de Calonge / Platja d'Aro / S'Agaró / SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 130'58 km
Temps: 4h 37'
Mitja de velocitat: 27'3 km/h

Valoració.
Gran sortida, no pensava fer aquesta tirada, però al trobar aquesta gent m'he animat.

El dissabte a la tarda, com ja porta essent costum des de fa uns caps de setmana, a La Conca a nadar una estona i jaure. (550m aproximadament)


El diumenge pel matí havia quedat amb la gent de l'Escoleta BTT però no vaig sentir el despertador i quan el mirava ja eren les 7h i encara estava al llit. Envio sms a Pipo ditent que s'oblidin de mi... però després penso que m'arrepentiré de no haver sortit i trec a passejar la Neula, esmorzo, em canvio i els truco per preguntar-los on són. Em diueen que van a pujar Roques Martines i després pujaran els Monjos. Quedem a dalt dels Monjos i jo vaig cap a Castell d'Aro per pujar per la "tuberia" fins al Mas Nou i anar-los a trobar.

Un cop a dalt ja veig que arriben els primers. Esperem la resta de gent i ja està el grup format. En Pipo, en Nava, en Marc García, en Manel Casanovas de l'Escoleta BTT, en Jordi Mont del Matxacuca i en Pep Ribas de Bicicletes Esteve. Un cop al Mas Nou anem cap al principi dels Tàbacs, passem per darrera el cementiri de Romanyà, i anem a buscar la baixada del Pollastre fins al corriol del dolmen de Roca de Malvet, la Font Fresca, corriol nou d'en Manel - Pipo - Jordi. Anem corriolejant amunt i avall, en una de les passades agafem l'asfalt de Bell-lloc fins a Romanyà, carreguem aigua i cap avall per la gallina i cap al carril bici fins a Santa Cristina. En Marc, en Jordi i jo acompanyem en Nava a Castell d'Aro i seguim pel carril fins a Sant Feliu. Deixem en Marc i acompanyo en Jordi fins a la BP de Sant Feliu per l'avinguda d'Europa i fins a la ronda de Llevant.

Al final,
Distància: 37'66 km 

El diumenge a la tarda al final em van sortir dues sessions diferents. Després de dinar vaig a jaure i nedar una estona a la Conca, on faig els 550m. aproximats de les boies.


Un cop torno a casa cap a les 19h, al passar per Sant Pol veig molta gent corrent i penso, que carai, fa una tarda genial.


Arribo a casa, em calço les vambes i cap a córrer, a Sant Pol de nou. La idea és deixar la moto al racó de Sant Pol però hi ha molta gent passejant i penso que tampoc és qüestió d'anar a fer el notes esquivant gent per fer-nos veure. Al final la deixo a la base nàutica i em disposo a fer el camí de ronda fins a la Conca i tornar. Un cop fet com que sóc una mica masoca REPETIMOS!!! i torno a fer una anada i tornada. Tornant ja té cullons enllaço amb un parell de nois que tornaven també cap al racó de S'Agaró i començem a augmentar el ritme i no vegis, un es despenja i ja només en queda un, som uns picats, al final es despenja l'altre i bufffffffffff.... ara sí que acabo els torrons. Mantinc el ritme fins al racó de S'Agaró i un cop arribo ja el baixo per anar més relaxat fins a la base nàutica.

Al final,
Distància: 8km.
Temps: 52' 
La distància és aproximada, metres amunt, metres avall. El camí de ronda fa uns 2 km aproximadament, i ja no compto el tros de la base nàutica a al principi del camí de ronda, i l'escalinata de la Conca que faig a l'arribar a aquell costat. El temps és més exacte però hi han incloses les parades d'escasos 2-3 minuts un cop he arribat a cada costat.

Quin diumenge!, bé quin cap de setmana! Acabo cansat, cansat, tot i que el que més m'ha cansat ha estat el córrer, com sempre per la manca de costum, tot i que quan hi sóc pel tros vaig bé, quan acabo els genolls no paren de repetir-me: Però tu ets tonto, o ets tonto?? No veus que no estem preparats per això!!! aixxxxxx... el que hem d'aguantar!! .....però vaaaaa...  jajaja.... 

Amb la tensió de les darreres setmanes m'ha donat per estar més actiu, suposo que "fotré un pet" un moment o altre, perquè ja vaig notant que la cosa va a la baixa però de moment a DISFRUTAR de la forma que em queda!