dilluns, 29 d’octubre del 2012

DIFERENT

Després d'una setmana justa de quilòmetres i amb + spinning que res més, aquest cap de setmana el temps ens ha jugat una mala passada. El dissabte havia quedat amb en Jordi Mont del Matxacuca per sortir en carretera però quan ja estava vestit a punt de marxa em truca en Jordi i em diu: -No plou aquí a Sant Feliu? Amb aquestes que vaig a mirar-ho i meeeeerda, sí noi! Deixem per un altre dia la sortida en carretera i ja descartem el BTT per mandra. Al cap de tres quarts d'hora però decideixo sortir en BTT que coi, envio sms a en Jordi però al cap de res comença a ploure amb intensitat i ja ho descarto del tot. Faig una curta sessió d'spinning pel matí i per la tarda al veure que s'incrementa la pluja i el vent, faig una altra sessió d'spinning. Sí clar, què vols fer, l'endemà tocava anar a fer de control a la Copa Gironina de Castell d'Aro que munta el Club ciclista Platja d'Aro i ja perdria el dia.

El diumenge al matí doncs, de control amb en Ricky i en Xavi González. Muntem la paradeta i passem el matí allà anant veient com els altres es diverteixen patint sobre la bici, i picant "santpares" de xocolata, bufff... tremendos jajaja.... Amb aquestes que ve en Jordi Mont amb els seus fills per allà i pim, pam, quedem per la tarda per anar a fer una volta en BTT els tres. Fa un dia genial, tot i la tramuntana que incrementa la sensació de fred del dia.

A les 15h quedem a la BP de Santa Cristina amb en Jordi Mont i en Xavi González doncs, i proposo anar a fer el recorregut que havia fet el diumenge passat tot sol variant alguns corriols, afegint una mica per aquí, traient per allà,... resumint, recorregut pistero en un 80% però amb un ritme alegre suficient per donar-nos per satisfets.

Al final,
Distància: 37'22 km
Temps: 2h 30' 28"
Desnivell positiu: +872m.

Valoració.
Sortida molt ben parida sense gairebé parar de pedalar, amb un ritme molt bo, com ha de ser!!