dimecres, 24 d’octubre del 2012

Uf !

Doncs sí, uf! és el que em vaig dir ahir al passar per Santa Cristina quan tornava de pedalar. Sortia de la feina puntual i a les 16:07h posava el pulsòmetre a zero per començar una desitjada tirada en carretera. A Sant Feliu el cel convidava més a sortir en BTT, com ja porta essent habitual fa massa dies, però em vaig refiar dels meteoròlegs i de la seva proclamació de NO pluja i vaig sortir amb la de carretera.

El recorregut: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Llagostera / Caldes de Malavella / autovia paral·lela a la N-II fins a la rotonda de l'aeroport a Riudellots / carretera de Vilobí d'Onyar a Vilobí d'Onyar / Vilobí d'Onyar / gira a la dreta i cap a Sant Dalmai / Aiguaviva / Vilablareix / Girona / pujar a la carretera que porta a l'autopista i a Salt i anar cap a Creu de Palau / Fornells de la Selva / seguir en direcció al polígon industrial de Campllong per no arribar-hi i girar a l'esquerra per arribar a Llambilles / agafar carretera de Girona a Sant Feliu / anar cap a Cassà de la Selva [aquí comencen a caure quatre gotes, ai, ai, ai... i apreto una mica perquè sembla que els núvols com més cap a Llagostera més clars són i per tant més probabilitat que allà no plogui] Arribo a Llagostera / Panedes / rampot de Sant Miquel d'Aro i cap a la Font Picant, Santa Cristina d'Aro i SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 82'60 km
Temps: 2h 39'
Mitja de velocitat: 30'8 km/h

Valoració.
Sorprès de la mitja, de totes maneres avui era tot pla menys quatre rampes, no hi havia pujades. M'encanta la BTT, però haig de reconèixer que la carretera, la carretera, aiiixxxxx... jajajaja. No puc estar massa dies sense sortir en carretera, no sé si us passa, però les cames ho noten. Com sempre dic, si has de deixar alguna cosa uns dies (no massa jejeje..) deixa la BTT, la carretera no, perds el "puntillu" ràpid. Jo sóc dels de carretera i BTT tot l'any, no deixo la carretera a ple hivern pel fred i agafo més la BTT. -S'ha de fer seguir tot, tot l'any senyors/es!!! La carretera és més sacrificat i perillós a ple hivern pel temps (fred, boires, humitats a l'asfalt,...) però és més divertit fer-ho seguir tot, sempre que puguis.

Acabar de buidar per deixar lloc a un altre planning de temporada