diumenge, 20 de gener del 2013

SEGONA SETMANA amb cirereta final

Doncs aquesta és la meva segona setmana d'entrenaments en la nova etapa esportiva que he volgut tastar aquest 2013 i que es presenta plena de patiment jejeje... Aquest any m'he proposat entrenar modalitats que feia per afició i que m'ajudaven com a complement per la bici, ara ja d'una manera més regular i amb la intenció de realitzar-les combinades. La idea és evolucionar en aquestes modalitats, inclosa la bici perquè no, però ara sabent quin paper juga en curses on no és la única modalitat. Tinc clar que la meva relació amb la bici no la vull perdre, és en la bici que he trobat el que mai abans m'havia aportat cap altre esport. Potser de forma errònia per alguns, de moment continuaré dedicant més temps als meus entrenaments en bici que a les altres disciplines. De moment em puc permetre que les altres modalitats passin a suposar un increment en la meva dedicació esportiva. Què en sortirà de tot això? Ni idea, porto dues setmanes entrenant nadar, córrer i bicicleta i haig de reconèixer que se'm fa dur el canvi d'entrenament perquè sóc força meticulós. Em puc sortir reforçat o petar, en qualsevol cas tinc clar que vull veure com el meu cos assumirà aquesta càrrega d'entrenament i com gestionaré aquesta càrrega d'ara en endavant. Els objectius per aquest any no em preocupen de moment (en tinc un al cap) abans de res: acumular volums i aprendre tècniques.

Total, que la cosa promet! Tal com va o foto un pet com un aglà o em poso més fort.

Aquesta setmana:

Dilluns nadar 2500m
Dimarts spinning / cinta de córrer 40' amb sèries
Dimecres nadar 2500 m
Dijous peses / BTT 2h 15'  31km
Divendres circuit cross fit amb en Pipo al Tipi / nadar 3200 m

Dissabte, doncs la idea era sortir en carretera però feia un dia fred i ennuvolat que anunciava una imminent pluja. El fet és que vaig sortir en carretera amb ganes de trobar-me algú a la BP de Sant Feliu a les 9.30h però no va ser així. Vaig seguir jo sol fins a la sortida de Sant Cristina i davant meu vaig veure molta boira, cel fosc i em vaig dir, saps què!!! Vaig fer mitja volta i cap a casa de nou. Em canvio i em poso en contacte amb en Pipo que m'havia comentat que a les 12h volien sortir a fer una sortida diferent amb la BTT: Castell d'Aro - Girona - SFG pel carril bici i sense parades. uuuuuuiiiiiiiiixxxxx.... s'avistava rostida del quinze!

A les 12 h quedàvem a les naus de Castell d'Aro en Nava de l'Escoleta BTT, en Pere Carreras, en Santi Betrian, en Pep Ribas i en David Mazas de Bicicletes Esteve i jo del C.C.Platja d'Aro. Passem a recollir en Pipo per casa seu a Santa Cristina i gaaaassss, però literalment eh! Ni progressivament ni res, en David i en Pep van enxufar-se de tal manera que poc a poc tots es van anar caient fins al punt que recordo dir-los passant per sota el túnel de la pujada de l'Alou: -Bé ja tan sols quedem tres, com ha d'anar això?? Els tius estan entrenant per la Transpyr i s'ho estan agafant seriosament. En Pep amb aquelles "palanques" i la 29" pel carril és un coi de locomotora i en David fa honor al seu cognom. A LLagostera parem el temps just per reagrupar-nos i santornem-hi!! Malauradament abans d'arribar a Cassà en Pere i en Santi decidien fer mitja volta. En algun moment dels planers passat Cassà m'encigalo tot sol i faig una escapada en solitari i em rosteixo sol fins a Girona (bogeries que fa un, què vols que et digui, em va picar per aquí ;-) Arribo a Girona, em paro a menjar un plàtan i comença a ploure buffff... arriben els altres, mengen i apa, cap a Santa Cristina, però ara amb pluja i vent de cara, ole, ole, i jo rostit de l'anada, no vegis com patiria.

Doncs tornada de vertígen de nou, tots enfilats, i aquest cop quedant-me la major de l'estona   dins el grup per veure si em recuperava una mica, però clar amb el ritme que es tornava a anar, doncs no vegis, ni recuperar ni...  res. Abans d'entrar a Cassà e torno a animar però després ja em torno a "resguardar" perquè clar, un nyicris com això, amb tant de vent i rostit jejeje... Sortint de Cassà torno a tirar però definitivament ja em torno a ficar dins el grup. Abans d'entrar a Llagostera Sa Majestat Pipo es despenja i afluixem el ritme (sí que passa Pipo, em txivo!!! jejeje...) cosa que a mi em va anar de perles perquè estava molt petat, de veritat. Proposo parar a Llagostera ....per omplir bidons (bé de fet, perquè necessitava parar per respirar ...kabroooons jajajaj..) portàvem 1h30' i havíem anat a Girona i tornat, impressionant (bé en Pep Ribas va dir que el seu record era 1h 46' tot el recorregut o sigui que ja veieu la claca, "no entrenen gaire" pobrets. Omplim bidons i vinga que la pluja apretava, recordo que en David va dir: -tot baixada ara!! i jo vaig pensar: -buuufff ja veuràs ara amb aquestes bèsties! Abans ho hagués pensat, ja estàvem enxufats altre cop, en Nava va posar en marxa les turbines i tu no va parar fins a Santa Cristina, ni en paral·lel ni res tu, semblava que anessis sol, tots enfilats patint en el seu lloc. Per dir-vos que jo anava darrera en Nava i a un centenar de metres del pont de Salenys, anant en segon lloc i amb un cansament acumulat ja no vaig poder treure forces d'en lloc més i vaig fer una despenjada en tota regla. I m'agradaria dir que quan ho van veure van afluixar, com s'havia fet amb en Pipo però i una puuuuta merda, no va parar ni cristu!!! és més algú va dir: -que s'ha quedat, que s'ha quedat el putu conchi ....uuuuaaaaalllaa (però a més amb alegria, kabrooons jajaja... ) La veritat és que ja en tenia ben bé prou, i els que em conegueu sabreu que no em va costar gens despenjar-me perquè "no sóc gens picat i a més sabia que amb aquests companys que tinc no en cullonarien pas", eh???? Total van ser uns quants centenars de metres perquè al túnel de la Font Picant ja vaig veure que afluixaven. Em vaig afegir de nou i vinga a un ritme més moderat tots plegats fins a Sta. Cristina i jo cap a Sant Feliu.

Al final,
Distància: 78'15 km (SFG, Castell d'Aro-Girona-Sta.Cristina, SFG)
Temps: 3h 09'
Mitja de velocitat: 24'8 km/h

Avui diumenge per acaba de rematar la setmana me'n tocava una de bona, un duatló de muntanya de germanor pels socis del Agrupació Esportiva MATXACUCA de Santa Cristina i el Club Aquàtic XALOC de Sant Feliu. Sortida a les 9:30h del pavelló Carles Nadal de Sant Feliu. La idea era que fos una duatló "en plan amic" jajaja... cal dir que aquest cop ho ha estat i ens ho hem passat molt bé. 

Primer córrer 7km i poc per la zona dels corriols del circuit del Caixa Girona de darrera la deixalleria de Sant Feliu / després uns 20 km de BTT baixant per la zona del circuit Caixa Girona i anant a buscar el Mas Trempat / la gossera / Santa Escolàstica / GR / Urbanització de Casanova / Vall de les Comes / pujar Font del Pastor / cap al Parc Aventura / els Quatre Camins / cap anar a buscar Monticalvari / carrer Sant Elm amunt i carrer del Raig avall / Ronda de Ponent / Can Pitxu / polígon industrial / pavelló Carles Nadal de cop. Un cop hem arribat  una altra transició i circuit de tres voltes a un circuit de 3 km, amb la sorpresa de que a cada pas per meta ens havíem de beure un "quintu" de cervesa. Estan sonats aquesta gent, un abstemi com jo. Al final n'ha caigut un i prou jajaja... ffiiiiiuuuuu... Ja ens van dir que hi havia sorpresa, però jo m'imaginava un rampot o una prova en plan Buff Epic Run.

Foto. Ennar D. Álvarez
Dutxa, botifarrada i una bona estona de fer-la petar d'esport amb la gent d'ambdós clubs.

Valoració.
Anem sumant càrrega d'entrenament !! :-)))))