diumenge, 13 de gener del 2013

Dimarts, spinning / prova de peses / 45' de córrer a la cinta
Dimecres estiraments / 45' de córrer a la cinta / nadar 2500 m
Dijous holidays! jejeje...
Divendres, circuit cross fit d'en Pipo, estiraments, 45' de córrer a la cinta i nadar 2500m

Dissabte sortida en carretera. A les 9:30h a la BP de Sant Feliu em trobo en Manolito, en Dani León i l'Àngel Hernández de la secció de triatló del Xaloc i després d'intentar afegir-nos, sense èxit, al gup de la gent de Can Tope que havien sortit feia una estoneta anem cap a Santa Cristina d'Aro / Llagostera [a la carretera que porta a Caldes de Malavella ens creuem la grupeta d'en Txema Arnau d'Amer] / Caldes de Malavella / anem a buscar l'autovia paral·lela a la N-II i cap a la rotonda de Riudellots [aquí em quedo sol perquè en Manolito i l'Àngel havien de ser aviat a casa i en Dani no volia matxacar-se perquè l'endemà anava a fer la "mar i murtra" de Blanes]. Tot sol vaig per la carretera de Vilobí cap a Vilobí d'Onyar / Sant Dalmai / Aiguaviva / Vilablareix / Girona / Creu de Palau / Fornells de la Selva / carretera que porta a Llambilles / carretera general C-65 / Cassà de la Selva / em desvio cap a la carretera de Cassà a Caldes i vaig a fer el triangle petit fins a Caldes de Malavella / Llagostera / agafo de nou la C-65 com si tornés a Cassà per la carretera vella i al cap d'un o dos km giro a la dreta per passar per carreteretes fins a la carretera de Panedes. Pujo Sant Miquel d'Aro i cap a baix, Font Picant, Santa Cristina d'Aro, SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 97'09 km
Mitja de velocitat: 28'1 km/h

Valoració.
Anar acumulant. Un bon entrenament.

Diumenge, tocava sortida escoletera i ens hem aplegat una bona colla a la BP de Santa Cristina a les 9.30h. En Pipo, en Jordi López Ramot i en Marc García de l'Escoleta BTT; en Miquel Navarro del Matxacuca; en Sergi Martínez, en Lluís Tort, en David Mazas, en Pep Ribas de Bicicletes Esteve; en Carlit i la Cristina Hernández de l'Ayats Cycles; en Climent  Hernández de Bicicletes Tope i jo del Club Ciclista Platja d'Aro.

Avui feia mal dia, dia ennuvolat i fred. Hem anat cap al golf, cap al castell de Solius, un nou  corriol que tan sols havíem fet de baixada fins a la pista de Solius a l'abocador, la creuem i cap amunt per un altre corriol.

Seguim per l'asfalt fins a Roca Ponça i baixem per la trialera de la zona d'escalada.

Un cop abaix anem cap a baixar la llosa, agafem Serra Llarga, girem a l'esquerra al corriol d'e Manel, girem a l'esquerra i anem cap a buscar un corriol que porta a la zona del menhir de Can Llaurador, anem cap al golf i aquí en Pipo deixa que decidim nosaltres per on hem d'anar, [aquí en Marc García, en Climent Hernández i en Lluís Tort ja marxen], i clar, ens deixem de piparades i anem a pujar el corriol d'en Fermin fins a Santa Escolàstica (Gran pujada!. Potència i tècnica, i si no es pot a peu). Arribem a la pujada a Pedralta i cap amunt, malgrat les quatre gotes que cauen. Anem a buscar el corriol de la Font de la Guilla, d'aquí a la Murtra i cap amunt. Anem a la pista ampla de Casanova i cap amunt a buscar les Sorres de Sant Benet, Collet de la Mare de Déu, camí romà, barraca de les olles, anem a buscar el Parc Aventura per la pujada de la Font del Pastor. Baixem pel corriol de les Abelles fins a la vall de les Comes i cap a casa.

Al final,
Distància: 31'12 km
Temps: 2h 14' (pedalant)

Valoració.
Sortida d'avui distreta tot i el dia que ha fet.
Gairebé 90% de corriols, com ha de ser el bon BTT :-)))

Valoració setmanal? Doncs intentant prendre mides als nous entrenaments, a les intensitats i al repòs durant la setmana, per poder obtenir així una setmana el màxim d'efectiva i productiva.