diumenge, 24 de febrer del 2013

BTT x 2

El cap de setmana que ens havien pintat de fred intens i fins i tot de neu a cota zero ha resultat fred, sí, però la neu anecdòtica a cota 500m aproximadament. No sé què ho fa que ens els darrers anys som tant alarmistes. A Sant Feliu fins i tot varen tirar sal als carrers davant les previsions, que dius: -Un gra massa no???

En fi, el dissabte tocava sortida amb en Jordi Mont en carretera però al final, canvi de plans, sortida guapa amb en Joan Rigau, en Mario Cortés, l'Albert Lázaro, en Jordi Mont i en Xavi González en BTT. Feia molt temps que no sortia amb en Joan Rigau, ostres tu, quan em vaig reenganxar a la bici el 2006 ens havíem fet un fart de sortir amb en Xavi, en Joan, l'Albert. Puc dir que en Joan no ha canviat :-)))) en forma com sempre, ...rondina però ho aguanta tot el tiu jejeje...  En Mario i l'Albert són companys ara del Club Aquàtic Xaloc i ens veièm a natació durant la setmana. A les 9.45h quedàvem a la BP de Sant Feliu en BTT i la sortida tenia un regust a les sortides que feièm fa uns anys. En Xavi i en Joan a davant decidint per on anar sobre la marxa que si per aquí, que si per allà, que si per allà no que està molt emboscat ara.., passem per can d'allò que ara hi ha un corriol nou... jajaja... Vam anar a un ritme alegre però de bon fer. L'Albert i en Mario menys acostumats als nostres ritmes i a les nostres bogeries anaven fent prou bé però cap allà les 12h l'Albert havia de ser a Sant Feliu de tornada i a quarts de dotze ell i en Mario ja desfilaven. En Joan, en Xavi, en Jordi i jo seguíem de camí cap a la urbanització de Fontbona per pujar cap a Cadiretes.

Poc abans de que en Mario i l'Albert marxessin trobàvem en Felisario i els seus deixebles, la Berta and co. Aquesta nena promet, arria força.

Un cop vam anar a parar a la carretera de Sant Grau per la banda de Llagostera a petició d'en Joan vam parar a menjar alguna cosa, el pobre ja necessita entaular-se gairebé jejeje...
Des d'allà veièm la carretera i l'estona que vam estar allà drets va passar part de l'equip del GARMIN pujant, tan sols vaig reconèixer en Daniel Martin.

Vam creuar i cap a Cadiretes per Fontbona per una pista que no recordava haver fet mai de pujada, molt guapa per cert. Un cop allà un trosset d'asfalt i a l'entrada de la pista que porta a Cadiretes sorpresa...

Enfarinada. Fotos de rigor i cap avall. Can Cabanyes / Mortirolo de baixada un tros / girem a la dreta i cap al creuament de pistes de prop de Sant Baldiri / Creu d'en Barraquer / Can Rifà / Sant Benet / les Sorres / Collet de la Marede Déu / barraca de les Olles / cap al Coll de Portes / baixem per la barraca d'en Puget i per les Comes cap a buscar la Ronda.

Al final,
Distància: 38'52 km
Desnivell positiu: +778m

Valoració.
Fred, neu i un cop a Sant Feliu un sol que fins i tot escalfava :-P
Gran sortida anant per llocs fora dels habituals.

El diumenge quedàvem a les 10h a la BP de Santa Cristina, bufff.. molta claca. En Pipo, en Nava de l'Escoleta BTT, en Pep Ribas i en Sergi Martínez de Bicicletes Esteve, en Joan Martí i en Micki Navarro del Matxacuca, en Carlit de Cycles Ayats, l'Eduard Hernández de Bicicletes Tope,  l'Antonio i en Jordi Ayats. El recorregut: cap al golf / castell de Solius / uns quants puja i baixa de la zona de les Vaques / tornem cap a la zona de les roques de la Mare de Déu / Solius de nou / cap a Santa Cristina de nou per anar a fer un tros de carril bici cap a Panedes i així poder creuar-nos amb corredors de la Marató i Mitja Marató de les Vies Verdes i veure com els va. Ens creuem amb en Jordi González i una mica més tard en Xavi Gaitx que va força tocat, tots dos realitzant la marató. Nosaltres anem tirant fins a la pujada de l'Alou i allà pugem a Panedes. Anem cap a l'Ermita de Panedes per asfalt i seguim fins al trencant que ens portaria cap al Puig dels Lladres a la dreta, tirem com si anessim cap a Ca l'Aldric però en Pipo, en Nava, en Pep Ribas i l'Antonio no venen. Els altres reculem i anem a baixar Puig dels Lladres. Carril bici i cap a Santa Cristina, força currua de corredors. Els de Sant Feliu anem tirant pel carril bici (en Seri Martínez encara ha anat a pujar l'esglèsia de Sta.Cristina fins a la pista de la tuberia i baixar pel descens de Castell d'Aro, ole tu! ) i hem anat fins al port a veure l'arribada de Marató i Mitja Marató de les Vies Verdes. Força ambient! Una estona i cap a casa.

Al final,
Distància: 48'10 km

Valoració.
Tret d'unes quantes escalfades inicials i finals sortida força tranquileta. El tema d'anar a veure els corredors de la Marató i Mitja Marató de les Vies Verdes ha calmat els ànims tot i que avui hi havia molt picat "suelto" (tranquil Micki avui no va per tu jajaja... avui pilla en Nava per com ens ha portat al principi i l'Edu pel trosset d'asfalt passat l'ermita de Panedes jajaja ...bé i en Carlit com no ;-)