dimarts, 1 de desembre del 2015

Comencem!!!

Aquesta setmana ja he entrat en el període d'adaptació anatòmica de la preparació per a l'ironman de juny, així que toca començar a preparar musculatura pel que vindrà. Si bé ara havia estat un "començar relatiu", un pas de la parada de l'estiu a l'activitat o recuperació de l'activitat, ara ja entrem directes a la preparació i entrenaments que no deixarem fins al juny. Motivació, constància i seny pels propers mesos.

Dissabte passat em vaig llevar tardet per fer sortida cap a les 10h i disposat a fer forces hores. El recorregut el vaig determinar sobre la marxa. No volia fer massa pujades però m'agrada massa pujar i ja haig de començar a posar fil a l'agulla perquè és aquí on t'acabes posant fort.

El recorregut: Sant Feliu de Guíxols / Santa Cristina d'Aro/ Castell d'Aro/ Platja d'Aro / Sant Antoni de Calonge / Calonge / Alt de la GANGA / la Bisbal d'Empordà / Cruïlles / Monells / Madremanya / pujada als ÀNGELS [baixant em creuo amb els del nou equip de Bicicletes Esteve i els seus sparrings jejejeje... pujant com no, a veure qui pot més. Per cert, en Marc Frou està que se surt!! Ole Marc!] Segueixo baixant i cap a la Creueta / Quart / Llambilles / Cassà de la Selva / agafo sortida cap a Caldes de Malavella [carretera de Cassà a Caldes] Caldes de Malavella / Llagostera / segueixo en direcció Tossa per l'ATALAIA / baixo cap a Tossa de Mar / carretera de la costa fins a Sant Feliu i Sant Feliu de Guíxols.

Al final,
Distància: 122'91km
Temps: 4h43'
Mitja: 26'7km/h

Tom Boonen