diumenge, 14 de març del 2010

SOL + NEU + ASFALT NET = BON DIA

Avui al matí dubtava entre sortir en carretera o anar a veure la copa massi a Banyoles, al final m'he decidit per sortir a pedalar jo, en comptes de veure pedalar els altres.


Aquest diumenge he fet un circuit nou basat en agafar parts d'altres sortides, no ha estat planificat sinó que l'he anat decidint sobre la marxa.

Avui el circuit ha estat: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Girona / Vilablareix / Aiguaviva / Salitja / Vilobí d'Onyar / Santa Coloma de Farners (aquí he fet mitja volta) / Vilobí d'Onyar / autovia paral·lela a la N-II fins a Caldes de Malavella / Llagostera (giro a la dreta i vaig a buscar la C-35 en direcció a Tossa, giro sobre la C-35) / Llagostera / St.Miquel d'Aro / Sta.Cristina d'Aro /  SANT FELIU DE GUÍXOLS


Al final:
Temps: 4h 26'   
Distància: 104 km
Mitja: 24'5 km/h

Valoració:
Sempre que he pogut he anat amb molta cadència. Estic aprenent que el tema pulsacions-cadència va molt lligat i que sempre és positiu si vols fer quilòmetres, et manté fresc i et permet mantenir una reserva d'energia si vols apretar en algun moment. 

Ha fet un dia molt guapo, he sortit cap allà les 10h i el sol estava radiant  i escalfava força per l'època que som, el contrast del sol amb la neu dels vorals i entorns, encara ben blanca, ha fet que la sortida tingués un atractiu diferent.


Avui la mitja de velocitat no ha estat gaire alta, però de fet  en aquests moments no m'importa, m'importa més fer quilòmetres.


Passat l'exercici, em trobo bé de cames, sembla que ja s'ha convertit en un costum això de passar dels 100km els diumenges, de fet, l'anada cap a la C-35 un cop a Llagostera i la tornada per allà mateix, ha estat per assegurar-me els 100 a l'arribar a casa.