dissabte, 3 d’abril del 2010

El dia després: doncs vinga, més canya!!!

Avui dissabte, la sortida ha estat amb la BTT i per la tarda, hem quedat a les 15h a la BP de Santa Cristina d'Aro amb els companys de l'Escoleta, destí: FORNELLS DE LA SELVA a fer el circuit del Caixa Girona del passat diumenge 28, que segons havia comentat en Nava era una passada.

La tarda prometia, i així que hem arribat amb en Xavi i jo a la BP hem vist en Jordi Mont, en Nava, en Pipo i el Sr.Josep Ribas, en "Cancellara" de Castell d'Aro, i amb aquest personal s'han confirmat les expectatives. La tarda prometia una rostida de cames important. Aquí el company Pep, s'està preparant per anar d'aquí un mes a fer la Titan Desert, i no vegis com està de fi. En planer i pujades no tècniques si vas amb ell estàs venut, "el problema"(jejejeje,...) és que va agafant tècnica i quan s'acabi llançant amb fermesa pels corriols de baixada, ja no hi haurà qui l'agafi.

L'anada cap a Fornells ha estat bàsicament pel carril bici, a un bon ritme, com no podia ésser d'altra forma, tot xerrant i fent conya. Un cop hem arribat a Fornells i hem començat a fer el circuit, la veritat és que és guapo de veritat, quins corriols, quins girs peraltats, quines pujades i baixades ràpides i tècniques,... una delícia per tot bttero. Llàstima que el propietari dels terrenys o no sabem qui, s'ha dedicat amb una màquina a obstaculitzar molts trams del circuit amuntegant branques. No entenem aquestes accions que s'emprenen moltes vegades, perquè si bé entenem que cadascú amb les seves terres pot fer el que li plagui, també és veritat que el pas de les bicis, un cop el camí està fet no erosiona excessivament el terreny i per contra el pas de les bicis també mantenen el pas net, cosa que va bé de cares a la prevenció d'incendis.

Bé el fet és que el circuit una passada, ha valgut la pena anar fins allà.

A la tornada pel carril bici en Pep Ribas ha imposat un ritme canyero, al pas per Cassà un servidor, amb el tostón d'ahir amb carretera, l'anada a Fornells, el circuit, i tot ja estava tovet i quasi em despenjo, sort que han afluixat un pèl i m'he pogut refer. Al mateix Cassà hem tallat cap als plans de Panedes i vinga canya de nou per aquells camins amples fins ben bé la carretera que puja Sant Miquel d'Aro.

Hem creuat la carretera i hem baixat cap al carril bici. Un cop allà hem pujat per un camí que hi ha a l'esquerra passat el tram de carril bici que va paral·lel a la carretera de la pujada de l'Alou. Era un corriol que ara una màquina ha convertit en camí ample. Hem pujat per allà fins la cadena que a la dreta baixaries cap al pont de Salenys i recta t'aniries a la carretera que puja a Sant Miquel d'Aro passat l'ermita de Panedes. Allà hem girat a la dreta i baixada espectacular fins al pont de Salenys, com m'agrada baixar!!!!! un cop a baix, carril bici passant per Santa Cristina, Castell d'Aro i S'Agaró fins a casa.