diumenge, 11 d’abril del 2010

Un altre cap de setmana complet!

Aquest cap de setmana, ha estat diferent. La setmana passada vaig assabentar-me que com jo, en Marc García company de l'Escoleta s'havia apuntat a fer la volta llarga de Terra de Remences (175km) el proper 9 de maig. El fet és que al final havia quedat amb un company seu, en Quim, per anar a fer el recorregut de la curta del Terra de Remences aquest dissabte i em va dir si m'hi volia apuntar. I així va ser, com que feia temps que no veia en Marc, i sempre havia coincidit amb ell amb btt i mai amb carretera, m'hi vaig afegir.

Va ser un gran dia, perquè tot va anar rodat, mai millor dit. Paisatge espectacular i dia asolellat.

Al final:
Temps: 3h 55'
Distància: 93 km
Mitja: 25'2 km/h

I avui diumenge, amb la gent de l'Escoleta hem fet també una sortida molt guapa en btt, i de fet no ens hem mogut de Sant Feliu, hem fet voltes al circuit del Caixa Girona, després hem enllaçat amb la "zona del circuit de trial", d'aquí fins "les bateries" i hem agafat direcció Ardenya a acabar de perfeccionar la tècnica. 

Ha estat un dia de caminillos, pujades i baixades tècniques, i com sol passar en trams tècnics d'alguna patejada, però com sempre amb companyia de l'Escoleta t'ho passes d'allò més bé i de nou ha fet un dia radiant.

Al final, tot i que en aquest cas la distància i la mitja no són tant importants, els resultats han estat:

Temps: 3h
Distància: 22'8 km
Mitja: 5'24 km/h

Per acabar voldria desitjar una ràpida recuperació a en Nava de la caiguda que va patir l'altre dia fent el circuit de Vilajuïga, i a l'Albert "molsa" per la caiguda que ha tingut avui, abans que arribés jo, al circuit del Caixa Girona de Sant Feliu.

_____________________
Per cert, avui final espectacular de Cancellara a la París-Roubaix