dimecres, 30 de juny del 2010

+ córrer i + nadar

Això del córrer i nadar em va agradar. Abans d'ahir vaig coincidir amb una triatleta del CLUB AQUÀTIC XALOC de Sant Feliu de Guíxols i em va animar a afegir-me als entrenaments que alguns d'ells fan a Sant Pol des de fa anys quan arriba l'estiu. Pit  i cullons! Hem quedat a les 19h al racó de Sant Pol i la idea era fer el camí de ronda de S'Agaró fins a la Cala Sa Conca i tornar, per després fer TOTES les boies de Sant Pol des de la primera, davant aproximadament de les coves de Cala Maset, fins a les casetes de bany passada la Taverna del Mar i tornar (quan m'ho han dit i he vist la distància he flipat). 

Al final: 
Córrer
Distància: 5km
Temps: 27


Nadar
Distància:  1600m.
Temps: 1h 10' aprox.



El CÓRRER genial, aquest cop com que el recorregut era terra i el passeig de Sant Pol és fusta, els genolls m'han respòs bé, tot i el ritme que s'ha portat. Pel què fa al NADAR? Doncs bé, quan abans de sortir a córrer m'han dit el que havíem de fer, no ho he acabat de veure clar, tot i que m'agrada el nadar, no sóc nadador, no vaig a fer piscines, vaig a nadar a l'estiu a la platja com la majoria de mortals, i aquest any tan sols havia nadat els tres dies de la setmana passada. Al final he aguantat el tipus, això sí, només erem un altre i jo els que anàvem amb banyador i ulleres, els altres tots anaven amb el neoprè de dalt a baix, gorro i ulleres, i la veritat no era per menys. L'aigua era freda i si bé el cos s'hi acostuma, en el darrer tram, de les boies a la platja, m'han agafat un seguit de rampes als bessons i als quadríceps producte del còrrer anterior, que em pensava que m'haurien de venir a buscar. No m'havia passat mai i ho he passat malament de veritat per uns moments. Un cop a la sorra m'han dit que per això ells anaven amb el neoprè. L'aigua encara està massa freda aquests dies i tanta estona a l'aigua després de córrer afavoreix les rampes, és el problema de no tenir acostumats els músculs al córrer. Al final però, tot enrampat me n'he anat content del CÓRRER i el NADAR, sobretot d'aquest últim per la distància coberta, una distància que no havia fet mai.