dilluns, 28 de juny del 2010

Dies sense bici i sumant per altres llocs

Després d'una setmana de desconnexió de bici, a partir de dijous he aprofitat per sumar per altres bandes. El dijous al matí, Sant Joan, vaig anar a la platja de Sa Conca de Castell-Platja d'Aro a prendre el sol i a NADAR, el resultat: De boia a boia i ... 550m.


Divendres tenia festa i com a bon animal de costums vaig repetir la sessió de natació del dia abans pel matí (550m.) i...


... per la tarda, CÓRRER (7 km). Una disciplina esportiva amb la que hi tinc una relació d'amor/odi, perquè com que no el practico tant com voldria, quan ho faig el meu fons amb carretera em demana més però els meus genolls em recorden que no és la meva disciplina habitual i si forço, al cap d'unes hores de la sessió, les agulletes fan acte de presència. Tinc assumit que haig de dedicar-hi més temps. El resultat: 53', circuit completament urbà dins Sant Feliu de Guíxols. Des del principi de la Ronda de Ponent quan enllaça amb la carretera de Girona fins a la punta del moll i tornar.




El dissabte: + platja i + córrer. Si bé amb el tema del nadar vaig mirar d'estirar-me una mica més (730 m.) i amb el córrer (7 km.) també vaig mirar de fer-ho en menys temps (44') jejeje...



Avui diumenge, tan sols he nadat, però encara he estirat una mica més que els altres dies (850 m.) jejeje...


Tot i que la bicicleta és el que més m'agrada, haig de reconèixer que cada disciplina esportiva té les seves coses dolces i amargues. I que com tot, vol dedicació. De moment haig de confessar que la bicicleta és la meva preferida si bé estic content que les altres també em motivin i les pugui fer, tot i que ja podeu veure que sóc un mindungui pel què fa a distàncies a cobrir.

Aquesta setmana que entrem gradualment tornaré a agafar la bici.