diumenge, 4 de juliol del 2010

150 + 115 = 265

Després de 19 dies sense agafar la bici, si bé vaig anar a córrer i nadar, el 20è i 21è dia els he dedicat a reemprendre el tema. Eren tantes les ganes de tornar a anar amb bici que podríem dir que he aprofitat per treure suc als dos matins del cap de setmana.

Ahir, dissabte, amb en Jordi Mont i en Xavi González l'objectiu va ser: Sant Hilari. Després de tants dies no tenia massa clar com respondrien les cames al seu ritme però podríem dir que les meves ganes van poder més que el seny. Em sentia amb forces!

El circuit va ser el següent: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Sta. Cristina d'Aro / Llagostera / Cassà de la Selva / Campllong / Riudellots de la Selva / crta. de Vilobí d'Onyar GIV-5341 / Vilobí d'Onyar / tombem a l'esquerra per anar per la GI-533, per sota l'eix, fins a Sta.Coloma de Farners / Sta. Coloma de Farners / crta. de St. Hilari Sacalm GI-551 / Sant Hilari / crta. de St. Hilari Sacalm a Osor GI-542 / Osor / Anglès / crta. N-141 fins al trencant de pujar a Estanyol / Estanyol / creuem la GI-533 i agafem la crta. de Vilobí d'Onyar a Estanyol GI-534 / Salitja / Vilobí d'Onyar / crta. de Vilobí d'Onyar GIV-5341 que va a la N-II / C-25 fins a Riudellots / trencant cap a St. Andreu Salou / St. Andreu Salou / crta. de Caldes de Malavella / Caldes de Malavella / Llagostera / Sant Miquel d'Aro / Sta. Cristina d'Aro / SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final:
Distància: 150 km
Temps: 5h 24'
Mitja: 27'8 km/h


Valoració:

Que llarga que és la pujada des de Santa Coloma a Sant Hilari (22km) i que ràpid que l'hem pujat. Les cames han aguantat bé, si bé he quedat força rostit. Els darrers trams de la pujada a Sant Hilari que planegen m'han anat super bé jejeje... no havia pujat mai per aquesta banda a Sant Hilari i anava força venut.

El dissabte a la tarda estava pensava que les cames m'ho farien pagar però no tant com m'ho pensava i al vespre no sabia si sortir l'endemà, vaig pensar que estaria bé sortir en btt i vaig trucar a la gent de l'Escoleta del Btt a veure què feien l'endemà:

- Hem quedat a les 8h a la BP de Sta. Cristina en carretera
- ufff... en carretera, una altra rostida (vaig pensar) doncs... i què voleu fer?
- No ho sabem, demà decidirem
- + ufff (vaig pensar) doncs...

Veeeeeeeennnggggaaa!!! Diumenge escoletero!
Avui a les 8h a la BP amb en Pipo, l'Àngel, en Jaume, en Lluís i un servidor es parlava d'anar en direcció l'Escala però no estava clar.

El circuit: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Sta. Cristina d'Aro / Castell d'Aro / Platja d'Aro / Calonge / Palamós / Mont-ras / Palafrugell / Regencós / Pals / St. Julià de Boada / Peratallada / rotonda de Canapost / crta. d'Ullastret a Serra de Daró [parada tècnica per fer una foto] / Serra de Daró / parem a fer una altra foto, els gira-sols s'ho valien jejeje... Parlavà / Rupià / C-66 en direcció la Bisbal / Corçà / crta. de Corçà a Madremanya / Monells / passem per darrera Monells fins a St. Sadurní de l'Heura [parada a St.Sadurní a buscar aigua. Un poble molt tranquil, no havia estat mai al nucli de la població] / crta. de Santa Pellaia [abans de començar a pujar ens creuem amb en Marc García que va amb la moto de carretera] / Cassà de la Selva / crta. de Caldes de Malavella / Caldes de Malavella / Llagostera / Sta. Cristina d'Aro / SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final:
Distància: 115'74 km.
Temps: 4h 19'
Mitja: 26'82 km/h


Valoració:

He de reconèixer que les cames han notat els quilòmetres del dia d'abans. El fons acumulat abans de la parada dels 19 dies m'ha tornat a donar un cop de mà, i m'ha ajudat a aguantar el tipus, tot i que ja ha anat just.

El moment del dia, a part de les fotos amb els gira-sols, ha estat pujant a Sta.Pellaia. L'Àngel s'ha despenjat del grup i s'ha avançat uns 30m, com que veia que el perdiem, he apretat i he mirat de posar-me a roda per no perdre'l. A l'arrancar he mirat si em seguia algú, i he vist que en Pipo saltava al cap de poc però encara estava una desena de metres enrera meu. Un cop he enganxat l'Àngel s'ha girat i m'ha dit que ara ens adelantaria en Pipo, i jo li he dit que venia però que encara teníem uns metres, i em giro, i el punyetero ESTAVA DARRERA MEU XUPANT RODA ni me n'havia adonat i el tiu no havia piulat!!!. Hem pujat tots tres enfilats amb l'Àngel davant, fent una bona feina i quan quedaven 500m em poso en paral·lel amb l'Àngel i li comento que molt bé al ritme que ens ha portat... PERÒÒÒÒÒÒÒ que li fotia un pal !!!!! Acte seguit, poso plat gran, baixo pinyons i apreto les dents. Gran inconsciència perquè la màquina humana, "Pipomachine" ha fet ús de la seva potència i també ha fet l'acció de seguir-me i no només m'ha seguit, sinó que quan quedaven uns 8m per la famosa ratlla de punt de meta hem tingut un duel i puff!! se m'han acabat les piles i en Pipo m'ha pelat. Moraleja: Haig de fer peses jaaaaaaaaaarrrrr!!!  jajajaja...

Un cop a dalt, i ja rodant hem demanat disculpes a l'Àngel perquè després del ritme tan ben parit que havia imposat l'havíem humiliat i deixat més tirat que una colilla en els últims 200 metres jejejejeje... és broma Àngel! He felicitat en Pipo perquè m'ha pelat justament, he menyspreuat les pernaques explosives del company arrancant massa aviat, no tornarà a passar Pipo! jajajaja... LA VERITAT senyors, és que pujant Sta.Pellaia, un port que fem habitualment -com la Ganga- i et permet saber en quin estat de forma estàs, les meves cames m'anaven dient que tenien moooooooolt present la sortida del dia abans a St.Hilari ja d'abans de començar la pujada, i un cop fet el port m'han confessat, perquè les meves cames em parlen, que recordés que era el segon dia de feina després de 19 dies de vacances de bici i que no em queixés, que ja podia estar content que m'haguessin deixat sortir el diumenge jajaja...jajaj...

Bé, tan sols dir que m'ho he passat molt bé aquest cap de setmana de bici amb la gent que he sortit, us trobava a faltar, ;( snif, snif.... jajaja... Això és el que té sortir amb gent de bona pasta!