diumenge, 24 d’octubre del 2010

104 + 103 = 207 km

El dissabte al matí vaig quedar amb en Jordi Mont a la BP de Sta.Cristina per sortir en carretera però com que als dos ens agrada sortir i posar fil a l'agulla des de casa mateix i no quedar en un altre lloc, per esperar o que t'esperin, en Jordi havia tirat cap a Sant Feliu per enllaçar amb mi però a la rodona que passa per sota la variant de Sta.Cristina ell ha passat per una banda i jo per l'altra i no ens hem vist. Ens truquem i el de Sant Feliu era a Santa Cristina i el de Santa Cristina a Sant Feliu. Comencem bé! Enllaçem a Santa Cristina i decidim anar cap a Lloret,...torna a pujar cap a Sant Feliu, en Jordi en pocs minuts ja era la segona pujada a la Font del Pi.

El circuit: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Sant Feliu de Guíxols / carretera de Tossa de Mar fins a Tossa de Mar / carretera de Tossa a Lloret, on gairebé a punt d'arribar a Lloret ... aquella no és?...síííííí... la Noe i dos companys més. Si és que aquesta noia no para! Lloret de Mar / carretera de Lloret de Mar a Vidreres / Vidreres / carretera de Santa Coloma, passem per sobre la N-II / Sils / tirem cap a Santa Coloma de Farners i girem a la dreta al Restaurant de Mallorquines, i cap a la Pèrgola (als jovenets dir-vos que per a mi sempre serà la Pèrgola!!! per acabar enllaçant de nou amb la N-II i allà girem a l'esquerra i anem pel lateral de la N-II fins al trencant de Caldes de Malavella, agafem la carretera de Caldes fins a Caldes de Malavella / Llagostera / Sant Miquel d'Aro / Santa Cristina d'Aro / Castell d'Aro / Platja d'Aro [aquí en Jordi ha fet la volta a la Nàutica Casas per tornar cap a Santa Cristina] he girat a la dreta al carrer Tramuntana fins a la rotonda de PACHA / S'Agaró / SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 104'5 km
Mitja: 28'1 km/h

El diumenge al matí no sabia què fer, btt o carretera? Al final m'ha tirat més la carretera i m'he dirigit cap a la BP de Sant Feliu a veure qui trobava. De gent n'hi havia molta però gairebé tots en btt, tan sols hi havia tres persones més en carretera: en Tomàs, en Pep del Fornet i en Frank de Bicicletes TOPE. Baixant la font del pi se'ns ha afegit en Jordi de Bicicletes ESTEVE i a Santa Cristina d'Aro en Carlos "Trident".

El circuit: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Castell d'Aro / Platja d'Aro / Sant Antoni de Calonge / Vall-llobrega / Mont-Ras / Palafrugell / anem a buscar la carretera d'Esclanyà GIP-5531, i seguim fins enllaçar amb la GIP-5532 fins arribar a Begur / baixem per la carretera de Pals / agafem la C-31 fins a Pals / seguim per la C-31 fins al trencant que porta a Palau-Sator i Peratallada, l'agafem i fins a Peratallada per la carretera de Vullpellac a la Platja de Pals, arribem a la carretera de la Platja de Pals i l'agafem per anar cap a la Bisbal d'Empordà, un cop a la rotonda agafem una carretera local que ens porta a la carretera de Fontetat a La Bisbal i després de fer unes quantes ziga-zagues anem a parar a la carretera que porta a La Ganga, girem a la dreta i ens dirigim cap a la carretera de Cruïlles / Cruïlles / pujada a Santa Pellaia / Cassà de la Selva / Llagostera [aquí ens deixa en Jordi que és llagosterenc] / Santa Cristina d'Aro [aquí en Tomàs i en Pep del Fornet tiren recte cap a Sant Feliu per la font d'en Pi] / Castell d'Aro [aquí ens deixa en Carlos "Trident"] i girem a la dreta pel Remei i fins a S'Agaró / SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 103'3 km
Mitja: 30'2 km/h

Valoració:
Després d'una setmana que per motius de feina no he pogut agafar la bici, el cap de setmana m'ha donat per pedalar. Tant el dissabte com el diumenge les cames m'han respòs bé i espero que continuïn així, perquè poder sortir en bici va molt bé, ho he vist clar aquesta setmana passada que no he pogut sortir. Si no surts, ja sigui per tema de manca de temps o per alguna lesió, és com si et faltes alguna cosa. S'ha de fer esport! Sortir a entrenar, entrenar per què? doncs per algun objectiu o entrenar per entrenar simplement, per disfrutar millor de la bici i de forma més saludable, que és el veritablement el més important.

El cap de setmana que ve toca la copa gironina de Castell d'Aro i toca donar un cop de mà al club, que en són els organitzadors. A més aquest any es celebren 25 anys del Club Ciclista Platja d'Aro, que no es fan cada dia. Per molts anys des d'aquí a tots els que n'hem format part i hem contribuït a fer créixer el club!