dilluns, 6 de desembre del 2010

APROFITANT EL DIA !

Després d'anar a donar un cop de mà als companys del Matxacuca en l'organització de la 1a Marató de muntanya per L'Ardenya avui al matí m'he llevat amb ganes d'anar a córrer jajaj... Què passa, sóc així !!! Bé de fet la setmana passada ja m'havia dedicat a anar a caminar i mig córrer amb la gossa. La bici després de la copa gironina de Sant Feliu, doncs poc, per no dir gens. 

Doncs això, dissabte vaig reprendre la bici, aquest cop en btt, amb sortida light amb la gent de l'Escoleta del BTT. Diumenge a fer d'avituallament a Can Cabanyes (km 19'730 de la matrató) amb en Gaspar, el tècnic coordinador de l'ADF Gavarres Marítima. Un matí fred i amb moments de pluja assistint els corredors. 




I avui al matí a les 9.30, en dejú, m'he calçat les zapatilles i amb el dia genial que apuntava he enfilat cap a la riera de les Comes per pujar fins a la font del pastor i tornar a baixar, uns 50'. Com que amb això del córrer si bé vaig sortint, sempre tinc clar que és per complementar l'entrenament de la bici, no forço massa però reconec que té el seu encant.


Un cop a casa, estiraments, una dutxa, esmorzar i al cap de poca estona rebo un sms d'en Jordi Mont per si volia sortir en btt a la 13h. Què havia de fer pobre nano, deixar-lo a l'estacada jajaja... A la 12.45 em calço les zapatilles, dels pedals automàtics aquest cop, i cap a la BP de Sta.Cristina. Com que el dia era genial i el terreny espectacular hem fet el següent:

Hem tirat cap al pavelló de Sta.Cristina, hem enfilat el carril bici i passat el pont de Salenys no hem girat a la dreta a la pujada dels lladres, sinó que ho hem fet passada una tanca de fusta més endavant, una pista que ha anat pujant fins enllaçar amb la pujada dels lladres. Després hem continuat fins a Ca l'Aldrich, i més endavant hem girat a la dreta per pujar fins als dipòsits d'aigua de la zona del Puig d'Arques, que pels que la coneixeu sabeu que ho és tot menys suau (sobretot la darrera pujada que arriba al dipòsit). Hem continuat fins enllaçar amb la pujada al Puig d'Arques i posats a pujar, hem afrontat el Matxo mort i un cop a dalt hem baixat per anar a buscar el coll de Llumeneres i arribar als plans de Panedes per marcar-nos una tornada alegre que en la major part del recorregut la velocitat anava dels 27 km/h als 31 km/h. Fins i tot en Jordi, que està en més bona forma que jo i que és com un "nen petit amb sabates noves" amb la nova scott scale ha dit si tenia pressa per tornar a casa.

Una sortida, sortida, de les bones, un bon entrenament.

Al final,
Distància: 53'6 km
Temps: 2h 57'


Entre els 50' del matí corrent i les quasi 3h de btt, he quedat tovet, tovet i encara sort que la dona m'ha perdonat la sortida que havíem de fer per l'Ardenya amb la gossa a la tarda, fiiiiiiiiuuuuuu...