dissabte, 5 de febrer del 2011

La boira em fa canviar els plans

Avui al matí m'he llevat cansat però motivat, volia intentar un recorregut però a l'arribar a Cassà he decidit fer un canvi de plans per motius metereològics, en pocs metres he passat d'un sol genial a una boira arran de terra que deixava l'asfalt perillosament humit i feia anar els cotxes amb els llums oberts.

De camí cap a Cassà de la Selva, m'he creuat amb molts ciclistes que anaven direcció contrària, i he pensat: -Mira que bé, jo cap allà i tots cap aquí!  El fet és que a l'arribar al canvi de rasant d'abans de la primera rotonda de Cassà, una boira cobria tot Cassà i no veia ni l'antiga fàbrica PRINCESA, ni la continuació de la carretera. He entès que molts ciclistes anessin cap a la costa a buscar bon temps. He decidit acabar d'arribar fins la rotonda i fer la volta. Fent la rotonda he vist que la carretera estava molt molla de l'humitat. Un cop encarat cap a Llagostera de nou, he començat a pensar una altra ruta i m'he decidit pel següent:

SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Llagostera / Cassà de la Selva / Llagostera /   Caldes de Malavella / N-II, giro a l'esquerra i vaig fins al trencant de Mallorquines i Sils i giro / Mallorquines / Sils / Vidreres / i per la carretera C-63 fins a Lloret de Mar / Lloret de Mar / per la GI-682 fins a Tossa de Mar / Tossa de Mar / i continuar per la GI-682 en direcció Sant Feliu per fer el trencant que puja a Sant Grau d'Ardenya / Sant Grau d'Ardenya / Llagostera / Sant Miquel d'Aro / Santa Cristina d'Aro / SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 116 km.
Temps: 4h 22'
Cadència mitja: 84 rpm
Velocitat mitja: 26'5 km/h


Valoració.
Ha estat un gran dia. Tot i que m'he quedat amb la recança de fer el recorregut que volia fer inicialment, me'l reservo. El recorregut d'avui tampoc l'havia fet mai en aquest sentit, anar a Lloret passant per Tossa sí, però em feia gràcia fer-lo a l'inversa i enlloc d'anar cap a Sant Feliu enllaçar amb la pujada a Sant Grau d'Ardenya. 

Una bona jornada de ciclisme!