diumenge, 20 de febrer del 2011

Anem fent,...

Després d'uns dies desconnectat, reemprenc el bloc explicant-vos quatre cosetes.

Primer de tot que ja m'he fet la prova d'esforç d'aquest any i estic més sa que un roure jajaja... L'any passat per una cosa i altra no me la vaig fer i encara anava amb els resultats de l'any 2009 al pulsòmetre, i han resultat, afortunadament diferents. Procuraré fer-me-la cada any porque yo lo valgo. Hem de pensar en nosaltres i en la nostra salut, després de maltractar-nos durant tot l'any, una revisió anual és el mínim.

Tot seguit us vull explicar dos sortides que he fet amb la gent del Club Ciclista Escoleta Btt, en Xavi, company del Club Ciclista Platja d'Aro, i en definitiva els quatre llampats que normalment sortim els diumenges a escalfar-nos (és el que toca amb tant fred).

El diumenge 13 de febrer sortida corriolera trencacames espectacular on vam inaugurar uns quants corriols netejats per en Pipo i en Manel. Erem en Pipo, en Nava, l'Àngel i l'Espi del C.C. Escoleta Btt i en Xavi González i jo del C.C. Platja d'Aro. Eren tant guapos que fins i tot algun tram, un cop fet, no ens va donar gens d'ànsia de fer com l'anunci de les "Natilles": Repetim?? I ja ens tens repetint-lo, som així de masoques. Gran part va ser per la zona de la falda de Romanyà i alguns corriols que no havia fet mai de la zona de Llagostera.

Pels amants dels perfils aquí el teniu:

Al final,
Distància: 55'7 km
Desnivell positiu: 1118m

I per últim la genial sortida d'ahir a la tarda amb en Pipo, en Manel, en Jordi López Ramot, en Pere Serrat i en Santi del C.C. Escoleta Btten Pep Ribas i en Xavi Gimeno de Bicicletes Esteve, un company de feina d'en Santi, en Francesc, per la roba que portava, del C.C. Bici Oci de Girona, i un servidor. Nava cuida't l'esquena!!

Vam sortir a les 14.15 de la BP de Sta.Cristina i vam dirigir-nos cap a la pujada que porta al Mas Nou per davant l'església de Sta.Cristina, la inicial del Pollastre del 2009. El ritme de la sortida va ser elevat ja des d'aquesta mateixa pujada. Va ser començar a arribar als rampots que hi han poc abans de l'últim quilòmetre que arriba a Mas Nou i començar a atacar. Sentia l'alè de la "locomotora" Pep Ribas al clatell, quina por!! Un cop al Mas Nou, vam continuar el recorregut habitual de copa gironina de Castell d'Aro, però no vam baixar a Font Josepa, vam anar cap a buscar un corriol a la part de dalt de Roca de Malvet netejat en Pipo i en Manel, d'aquí vam tornar a endinsar-nos a les Gavarres fins a sortir a Romanyà. Vam baixar pel recorregut de la gallina a una velocitat que t'hi cagues!!!!! i cap a l'Ardenya no sense fer alguna volta més per la zona de la Font Picant i pel carril bici fins a Mobles Mulà. Aquí posàvem punt final a les Gavarres.

Començava l'espectacle Ardenya!!! Concurs de sèries per atrapar l'escapat "locomotora" Pep Ribas pujant les Vaques. Solius i pujar cap a les roques de la Mare de Déu per fer el camí de les ziga-zagues que tant d'èxit té entre el públic i que acaba portant fins al peu de les pistes d'en Lara. Allà la penya es va començar a rajar (cagaaaats!!!) i només vam quedar en Pipo, en Jordi López Ramot i un servidor.

La resta del recorregut va continuar a un ritme... alegre, en podríem dir. Vam fer les dues pistes d'en Lara, pujant gradualment el ritme a la primera, sempre asseguts per això. A la segona pista la cosa pintava similar però quan van començar a venir les rampes es va apretar una mica més. Un cop a Sant Baldiri direcció Creu d'en Barraquer, com m'agrada aquesta pujada!!!! (eh Xavi! jajaja...) la tinc creuada, perquè no ho sembla i matxaca si la vols fer a un ritme alegre. Un cop a la Creu d'en Barraquer, continuar per la pista ampla i anar a buscar el passallís, collet de la Mare de Deú i pel camí romà fins a la baixada per la font del pastor, vall de les comes, Ronda de Ponent i aturada al mirador del turó de les cases del càmping Balmaña per fer quatre estiraments. Aquí vam posar punt i final a una sortida canyera, corriolera i divertida.

El perfil, aquest:
Gavarres                                               Ardenya
Al final,
Distància: 49'8 km
Desnivell positiu: 1222m

Salut a tots i a pedalar que és la millor manera de relaxar-se!!!