diumenge, 17 d’abril del 2011

155'8 + 114'4 = 270'2 km

Aquest cap de setmana he tornat a aprofitar el temps i m'he decidit a tornar a fer tirades llargues. El dissabte em vaig llevar tard i no vaig poder aprofitar el matí i vaig decidir tornar a sortir per la tarda com la setmana passada. 

No havia quedat amb ningú i per tant sortia sol cap allà les 15h de Sant Feliu.

El circuit: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Llagostera / Caldes de Malavella / carretera paral·lela a la N-II fins a la rotonda de Riudellots que porta a l'aeroport / carretera de Vilobí d'Onyar (GIV-5341) / Vilobí d'Onyar / carretera de Santa Coloma de Farners a Aiguaviva (GI-533) fins a Sant Dalmai / giro a l'esquerra cap a BRUNYOLA / de Brunyola fins a la carretera d'Anglès a Santa Coloma (C-63) i d'aquí a Anglès / d'aquí per la N-141 fins a Bonmatí / pujar a LES SERRES (Gi-532) / i baixant per l'altra banda girar per la Gi-531 fins a Sant Gregori / Girona / Vilablareix / Fornells de la Selva / per la carretera de Fornells que va al polígon industrial de Campllong giro a l'esquerra abans d'arribar-hi i vaig cap a Llambilles / agafo la carretera de Girona fins a Cassà de la Selva / i pujo a SANTA PELLAIA / Sant Sadurní de l'Heura / Cruïlles / La Bisbal d'Empordà / Carretera antiga de Calonge a la Bisbal (GI-660) / Alt de LA GANGA / Calonge / Sant Antoni de Calonge / Platja d'Aro / Castell d'Aro / S'Agaró / SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 155'8 km
Temps: 5h 34'
Mitja de velocitat: 28 km/h
Desnivell positiu: 1494 m.

Arribava a casa ja de fosc, cansat del vent de cara i fins i tot amb fred, a mesura que avançava la tarda el dia s'anava espatllant, amb el matí tant bo que havia fet. Després de sopar rebia sms de companys que volien sortir l'endemà. Buffff... en aquells moments volia dir  que no però si reposava bé l'endemà confiava poder estar a punt.

El diumenge m'aixecava mentalitzat a tornar a pedalar i el bon dia m'animava. Inicialment havia quedat a les 8h amb en Xavi, però em concedia una hora més de repòs i per tant a les 9h sortíem de Sant Feliu.

El circuit: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Llagostera / Cassà de la Selva / Llambilles / Quart / la Creueta / i iniciem la pujada a ELS ÀNGELS / Madremanya / girem per la GIV-6702 fins a Monells / d'aquí fins a Corçà / creuem el poble fins a la C-252 / Casavells / Parlavà / i cap a la dreta per la recta carretera Gi-643 fins a Torroella de Montgrí amb vent de cara / enllacem amb la C-31 i fins al trencant cap a Palau-Sator i Peratallada / Sant Julià de Boada / Peratallada / Canapost / Forallac / La Bisbal d'EmpordàCarretera antiga de Calonge a la Bisbal (GI-660) / Alt de LA GANGA / Calonge / Sant Antoni de Calonge / Platja d'Aro / Castell d'Aro / S'Agaró / SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 114'4 km
Temps: 4h 21'
Mitja de velocitat: 26'3 km/h
Desnivell positiu: 1069 m.

Quan començaven a arribar a la primera pujada de la Ganga, anàvem a plat però de tranquis i ens ha passat un pilot de ciclistes alemanys, que anaven a tota màquina, i clar, com que no sóc gaire picat, li he dit a en Xavi que això no es podia desaprofitar i que havíem d'intentar seguir-los i ja em veus apretant les dents. No vegis com anaven, he hagut d'apretar amb el què em quedaven de forces dels dos dies i bufff... he anat progressant, i només n'he pogut pelar 5, els altres impossible per mi i les meves forces, en aquells moments, jejejej... Un cop a dalt he fet mitja volta i he anat a buscar en Xavi que ja arribava. Han estat les sèries del dia! Ahir ja vaig acabar els torrons! (com es diu col·loquialment per aquesta zona).

Valoració:
De nou un cap de setmana intens, encarat a preparar la Terra de Remences. 
Gran foto que ens ha fet l'amic Xavi Sánchez Masó a la Ronda de Ponent de Sant Feliu quan ens ha vist a punt d'arribar a casa. Grans reflexes Xavi! Foto per emmarcar.