dimecres, 15 de juny del 2011

ST.FELIU / ST.MIQUEL D'ARO / TOSSA. Moto o bici?

Avui tenia previst sortir en carretera, feia molt bon dia i a més quan vinc de la feina, i poso el Teledeporte i veus la Dauphine Libere i ara la Volta Suïssa amb uns paisatges espatarrants, et venen unes ganes de sortir a pedalar que espanta! Sortia de casa després de l'etapa jejeje..., a les 17.30h i no tenia massa clar el circuit, sabia que volia anar cap a Sant Dalmai, però a Sta.Cristina he vist un altre ciclista a uns centenars de metres més endavant que semblava que anava alegre, i he pensat: A veure?, el seguirem, ja em sortia la vena de picat jejeje... i a la recta de de l'Opel veig que mira un parell de cops i sembla accelerar el pas. Ostres tu! Un altre picat!!! Irresisitible! Gira cap a Romanyà i jo darrera, en la distància. Anem pujant i vaig escurçant distància tot i que el tiu no afluixa, ans el contrari. Quan planeja abans d'arribar a la pujada llarga abans de St.Miquel d'Aro veig que és en Manolito, jajaja... Eiiiii... què passa!!! (i ell igual). Els ciclistes tots som iguals, l'orgull és l'orgull! Cap dels dos volia donar-se per vençut i anàvem apretant! jajaja...

M'ha comentat que ell avui anava a fer l'Atalaia, Tossa i Sant Feliu, i jo li he comentat que volia anar cap a la zona de Fornells i Sant Dalmai. Al final però m'hi he repensat i l'he acompanyat. Bé l'he acompanyat, ENS HEM FOTUT UNA XUSCADA DARRERA L'ALTRE! Ja hem començat pujant St.Miquel d'Aro només sortir com aquell qui diu, després cap a Panedes no hem afluixat i així tota l'estona. Pujant l'atalaia un al costat de l'altre com dos cosacos, anar comentant que havia vingut a veure els PROs com pujaven la Volta Catalunya i no vegis! Però sense afluixar tots dos, amb aquell punt que dius, bueno què hem de fer!!!!!

Baixant l'atalaia a sac, ens hem creuat amb en Javi Macías que pujava, que curiós, l'última vegada que l'havia vist jo pujava i ell baixava. Havíem dit d'afluixar, però què va, a ritme alegre fins a Tossa. Un cop a Tossa, cap a Sant Feliu, més de tranquis les primeres corbes perquè després ens hem anat animant i vinga de nou. Ha sigut divertit, un circuit normal però una bona sortida.

Al final,
Distància: 60'5 km
Temps: 2h 05'
Mitja de velocitat: 28'5 km/h


Com anècdota dir que ahir en Xavi González, el meu sensei, company de Club, em va convidar a fer una volta amb la moto que té, una suzuki gsr, una naked, un pepino vaja! i vam fer el mateix circuit però a l'inversa, sortint de Sant Feliu i amb l'afegit de que quan vam arribar amb ell a St.Miquel d'Aro vam pujar a Romanyà i vam baixar per allà mateix. No vegis! com arria el bitxo! Amb una d'aquestes a mi m'han de desenganxar d'alguna paret. Total una passada l'experiència, el què vull dir és: Que fàcil és amb la moto i quin pal amb la bici! jajaja... Allà on has d'apretar les dents amb la moto ni t'enteres. Vam estar 1h 30' aproximadament. O sigui que a veure, amb la bici es baixa ràpid també jajajaja... De pujar no en parlo! jajaja...

A veure aquesta sortida d'avui no té res d'especial però m'ha fet gràcia trobar-me en Manolito i fer-la plegats, i com que també és company bloggero això es mereix una mini crònica.