dissabte, 22 d’octubre del 2011

Dissabte MATÍ

Per fi sortida dissabte al matí. Després de diversos caps de setmana que he quedat amb la gent de l'Escoleta Btt el dissabte a la tarda, ja tenia ganes de recuperar els matins del dissabte. Personalment prefereixo sortir els dissabtes al matí perquè així el cos es pot recuperar per la tarda i nit, i el diumenge al matí es pot tornar a sortir ben descansat. Darrerament sortint els dissabtes a la tarda em quedava poc temps per recuperar, arribava ja tard, cap a les 19h i després ja era sopar i dormir, com aquell qui diu, per l'endemà, al cap d'unes hores, tornar a sortir. Fent això el diumenge a la tarda estava més cansat i el dilluns a la tarda no tenia gaire ganes de fer res.

Avui havia quedat amb en Jordi Mont del Matxacuca per sortir a les 9h en carretera, però el temps ens ha fet canviar de plans i al final hem sortit en btt.

El circuit: BP de Sant Feliu de Guíxols / Mas Trempat / polígon industrial Sant Feliu/ Can Pitxu / Ronda de Ponent / Vall de les Comes / pujada a la Font del Pastor / continuar per les rampes fins al corriol de les Tres Fonts / les Sorres de Sant Benet / creuar pista que ve de Casa Nova / pista que puja recta al dipòsit / passar pel corriol del darrera per tornar a enllaçar amb la pista / Creu d'en Barraquer / pista fins a St.Baldiri / continuar per la pista en direcció Can Cabanyes / girar a l'esquerra per anar a buscar els Caputxins [aprofitant la netejada de la gent de Medina Llagostera, dóna gust baixar-hi] / ermita de Sant Grau / agafem el corriol de després de Cal Federal per anar a parar prop de la "casa okupa" de dalt de tot de Sant Grau / creuem la carretera per anar a buscar part del circuit de la setmana passada de la copa gironina de Llagostera / enllaçem amb la pista que va a Cadiretes / baixem per la pista de pujada que venia després de pujar tota la pista des de la Font d'en Dalmaugirem a la dreta abans de trobar-la i anem baixant i pujant fins a la part alta de la urbanització de Fontbona / baixem un tram d'asfalt de carretera de Sant Grau / girem a la pista de la dreta de davant la casa i després de baixar una estona pugem per anar a parar a la pista que baixa de Can Cabanyes i que porta al principi de la baixada al camí romàntic o que continua fins al trencant de la "V" i el mortirolo / anem cap al Mortirolo / pugem el primer tram del Mortirolo i a l'esquerra pel corriol que porta al pla de Sant Baldiri [aquí ens hem creuat amb en Felisario i part de la mainada que entrena] / anem cap a la Casa de Sant Baldiri / baixem els Eucaliptus des de dalt de tot [a mitja baixada un grup de nens, una noia i en Manel Casanovas fent de "cap de colla"] seguim per la Tita Negra fins a Can Llaurador / golf de Sta.Cristina / càmping Sta.Cristina / passem pel tunel i anem cap a Castell d'Aro per la pista de la casa de les aigües fins prop del càmping Vall d'Aro, allà en Jordi tira cap a Castell d'Aro per tornar cap a Sta.Cristina pel carril i jo pujo pel circuit del Caixa Girona de Sant Feliu fins a darrera de la deixalleria de Sant Feliu i acabar la sortida.

Al final,
Distància: 43'78 km

Valoració:
Sortida divertida, a ritme, amb més pujades que baixades però amb un circuit guapo, per repetir! A veure demà l'Escoleta Btt que ens té reservat.