diumenge, 23 d’octubre del 2011

Diumenge MATÍ - COPA GIRONINA CASTELL d'ARO

Avui al matí quedava a les 8:30h amb en Pipo, en Nava i en Manel de l'Escoleta Btt i en Xevi Comas de Sarrià a la BP de Sta. Cristina d'Aro per fer una sortida canyera amb btt. Brrr... quin fred baixant la Font den Pi! Un cop allà en Pipo ha anunciat que aniríem a fer el recorregut de la copa gironina de Castell d'Aro de la propera setmana, si bé primer de tot faríem el corriol que ha acabat de netejar en Manel Casanovas a la zona de la Font Freda, aquest cop ja complet.

Sortíem pel carril bici fins a la zona de la Font Picant i allà hem fet el corriol que acaba enllaçant amb el de la baixada de la Font Fresca, per cert ha quedat genial, felicitats i gràcies de part de tots els bikers de la zona Manel (vaaaaaaaaaa i Pipo, que m'has dit que també vas col·laborar-hi una mica en els treballs inicials). Un cop fet el corriol, pel carril bici cap a Castell d'Aro.

Un cop allà hem començat la cursa (hem fet alguna variant però ja us indico tant la variant que hem fet com el recorregut de la cursa): Pujada de la tuberia fins a Masnou / asfalt pel camp de golf Masnou fins a buscar el corriol de baixada i després pujada fins a l'inici de la baixada dels tàbacs / baixada fins que en un moment es trenca a l'esquerra per anar a buscar la pujada de la Castanyeda i fer el corriol que porta a la carretera que va de Romanyà al Masnou [tot i que avui hem baixat tota la dels Tàbacs i hem pujat tota la Castanyeda, perquè en un trencant en Nava i un servidor no ens hem aturat i en Xevi Comas ha passat de llarg i l'hem hagut d'anar a buscar a baix, perdona Xevi hem badat!]. Hem fet el corriol i un cop a l'asfalt hem anat a baixar una part de la que es coneix com baixada del pollastre, per utilitzar-se per primer cop en aquesta cursa un any. En un moment hem trencat a la dreta i hem baixat pel costat de la urbanització Roca de Malvet / el corriol de la Font Fresca [aquí en Manel ja ha tirat cap a casa] / després hem anat direcció entrada de la urbanització pel corriol que passa per la línia [un tram es va utilitzar aquest any per fer la pujada del pollastre] hem creuat l'asfalt i hem agafat la pista que puja a mà dreta fins a Masnou i que enllaça amb la de la tuberia, precisament en aquest enllaç hem seguit la pujada de la tuberia a l'inversa per baixar fins al principi del "descens" de Castell d'Aro i cap avall. Un cop a baix hem anat baixant fins a anar a petar darrera el Mas Batet de Castell d'Aro / hem continuat fins la carretera de Castell d'Aro a Sta.Cristina / aquí es creua per sota i es continua pel rec lateral del Tipi Park d'Aro i després es puja i es continua pel lateral del Càmping Mas St.Josep fins a la Hípica Edna on es creua el Riudaura i es va sortir prop de l'edifici de les aigües, com l'any passat, [nosaltres avui hem passat pel pas habilitat de formigó de davant el magatzem de la brigada municipal de Castell-Platja d'Aro, on ens hem trobat en Manel i en Ricky, companys del CC Platja d'Aro que venien del circuit del Caixa Girona de Sant Feliu de mirar combinacions de corriols per la cursa]. Hem seguit la pista que passa per Can Provensal, Molí dels Frares, Mas Darder,... i fins a anar a buscar la baixada de la Font d'en Pi, hem passat pel corriol lateral fins a la pujadeta que li diuen "l'impossible", després aquí comença una combinació de corriols per la zona del circuit del Caixa Girona de fa anys a Sant Feliu durant estona per acabar de trinxar-se i acabar baixant cap a Castell d'Aro on acabarà la cursa [aquí un cop feta la combinació en Pipo i un servidor hem tirat cap a Sant Feliu, en Nava ha anat cap a Castell d'Aro i en Xevi Comas cap a Sta.Cristina d'Aro on tenia el cotxe.

Circuit llarg- Copa Gironina Castell d'Aro 30/10/2011

Al final,
Distància: 47'04 km

[Aquí hi ha sumat l'anada de Sant Feliu a Sta.Cristina i el corriol de primera hora i les variants que hem fet]

Valoració:
Sortida canyera. Aquells que ja hagueu vingut a fer la copa gironina de Castell d'Aro trobareu que la pujada de la tuberia, la baixada dels tàbacs, la Castanyeda, etc. són trams que hem fet altres vegades, i jo us dic: Però que no veieu que som uns clàssics! jajaja... la qüestió és que vingueu entrenats perquè us n'espera una de bona, particularment m'ha agradat. Us recomano que us dosifiqueu, a més guardeu-vos una mica de "benzina" per la darrera zona al circuit del Caixa Girona de Sant Feliu. Bona sort i compte!

[En cas de pluja intensa els darrers dies de la setmana, el traçat es pot veure afectat en els darrers quilòmetres, atès que en dos moments es creua el Ridaura. Si el caudal del riu no ho permet la part del circuit del "caixa girona de Sant Feliu" no es farà i es buscarà una alternativa per les Gavarres]

Per la meva part, aquest cap de setmana he fet 90 km i escaig canyeros! i què voleu que us digui, doncs que aquesta tarda de diumenge assegut al sofà reposant estic molt satisfet de com ha anat la setmana i per mi sentir-se així en aquesta afició ho és tot.

Per acabar us poso un treballat spot realitzat pel fortiche studio i que promociona el model "Serenity" de coberta Hutchinson.