diumenge, 16 d’octubre del 2011

Recorregut de la 2a CURSA DE SARRIÀ

Ahir a la tarda quedàvem amb en Xevi Comas de Sarrià perquè ens ensenyés el recorregut de la cursa del seu poble que es va fer el passat 2 d'octubre. A les 15:15h arribàvem a Sarrià en Pipo i en Nava de l'Escoleta Btt i un servidor del Club Ciclista Platja d'Aro.

Baixar les bicis, guarnir-nos i apa, a pedalar. Per començar una pujada d'asfalt considerable però després ja començava un espectacle de corriols en la seva major part. Felicito als que van dissenyar el circuit de Sarrià i felicito a la gent de la zona per la zona corriolera que tenen allà. Us ho deveu passar de fàbula quan sortiu per allà!!! Vam coincidir amb en Pipo i en Nava que la sortida va ser de 10, a més el nostre amfitrió en dos llocs diferents ja tenia preparades unes garrafes d'aigua per reomplir bidons, sí senyor!!!

Era una zona corriolera diferent del que pot ser l'Ardenya, aquí tenim més desnivell i els corriols són més trencats, i en canvi allà eren en la seva major part corriols nets on podies anar a molta velocitat, i pel què fa al desnivell tot i no ser una zona massa escarpada va rondar els 1200m positius en prop de 45km (en Xevi ens va afegir algun altre corriol) o sigui que ja s'ho van manegar perquè amb el puja i baixa constant la cosa anés in crescendo.

Vam fer el recorregut en unes 3h 25' aproximadament, comptant parades i tot. Vam anar de cara a barraca pel tema de que no se'ns fés fosc i tornar a Sant Feliu, i com que no era una cursa vam anar en grup tota l'estona.

El terreny estava força sec i en Xevi ens va dir que el dia de la cursa també estava molt semblant, potser una mica millor, no tant sec. Ens va dir que havíem tingut sort perquè quan està moll és gairebé impracticable en bici perquè és una zona molt argilosa. En qualsevol cas, una gran sortida, gràcies Xevi, m'ho vaig passar genial!