diumenge, 27 de novembre del 2011

Cap de setmana de BTT

El dissabte sortia en btt amb en Jordi Mont del Matxacuca, en Vicens del Club Btt Llagostera i en Xavi González del CC Platja d'Aro.

La ruta va ser molt tranquil·leta: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / anar a buscar les pistes d'en Lara pel golf de Sta. Cristina / un cop arribem pugem per la Serra Llarga i agafem el corriol netejat per en Manel Casanovas que empalma amb la 1a pista d'en Lara / pugem la 1a pista anem a buscar la 2a que porta a Sant Baldiri / cap a la Creu d'en Barraquer / cap a Sant Benet pel corriol que s'agafa a la línia / les Sorres de Sant Benet / Collet de la Mare de Déu / corriol de les Tres Fonts / vam baixar pel corriol de la barraca de les olles i a l'arribar al tronc tombat... EL VAIG PASSAR damunt la bici, oeoeoeoe... Tenia ganes de fer-ho, amb en Manel Casanovas vam buidar una mica un lateral per poder passar-hi però no ho havia aconseguit, el problema és que al passar el plat gran toca el tronc si no aixeques la roda del darrera / corriol de la Font del Pastor / Vall de les Comes / i ja al nucli de Sant Feliu, ronda de Ponent per l'Anella Verda de la Salut fins al mirador de la part alta.

Distància: 25 km

Aquest diumenge havia quedat amb en Manel Satué i en Ricky, companys del CC Platja d'Aro per sortir també amb btt.

La ruta ha estat: Per la zona de l'antic Caixa Girona de Sant Feliu fins a casa d'en Manel a Castell d'Aro / enfilem cap a Platja d'Aro pel Passeig Castell i Mar / carrer Crota / carrer Mas Semí / pel carril paral·lel de la variant / església de Fenals d'Aro / carretera del Mas Nou / girem a la dreta pel camí vell de Platja d'Aro com si pugessim a Sant Marc però girem a l'esquerra per baixar cap a Calonge / creuem carretera de Calonge a Romanyà / i anem a buscar la llarga pujada al PUIG DEL CARGOL de Calonge / hem baixat i hem agafat un corriol per anar a veure el Dolmen del Llobinar / després hem continuat fins a l'església de SANTA COLOMA DE FITOR / d'aquí cap a la Serra de Cals per baixar pel corriol de Cals per vianants fins al Pou de Glaç de davant del Mas Cals de FORALLAC / d'aquí hem fet mitja volta i hem pujat per un altre corriol per anar fins la font de Fitor tot i que ens hem desviat abans i hem pujat fins a una altra pista que porta a la pista principal que porta de Fitor a la Ganga / d'aquí hem baixat cap a la Font de Fitor i mitja volta i cap amunt / creuem la pista principal i baixem cap a la urbanització Rio de Oro per la pista-corriol on ens hem emportat un ensurt amb unes motos que pujaven / Rio de Oro i asfalt fins a Calonge per anar a buscar la carretera de Calonge a Romanyà, creuar-la i enfilar la tornada pel Mas Ros per un corriol molt guapo. / un cop al Mas Ros cap a Can Giovanni, creuar la variant per sobre i hem baixat pel camí vell de Calonge (avui ja asfaltat) fins a la rotonda dels bolets de Platja d'Aro / hem passat pel centre de Platja d'Aro, hem anat a netejar les bicis del fang que portaven i cap a Castell d'Aro / un cop allà en Manel i en Ricky han anat cap a casa i jo cap a Sant Feliu pel Remei.

Distància: 52'15 km

Acaba una setmana on hi hagut de tot, passejades, bicicleta, ... una bogeria que per sort va acabar bé i acaba el cap de setmana amb btt, que sempre és divertit i ve de gust.

La bogeria en qüestió va venir arran d'un descuit. El dimecres vaig sortir a córrer decidit a fer un puja i baixa al repetidor del Puig Gros cap a les 17.10h però em vaig oblidar el frontal i quan me'n vaig donar compte que no el portava a la bossa ja estava baixant del Puig Gros pel darrera, havia passat el Collet de la Mare de Déu i estava baixant cap a la Divina Pastora. Ostres, ostres,... havia d'accelerar el pas perquè havia de baixar el corriol que porta al Pla de Ses Mòdegues i després al Coll de Portes-Parc Aventura. Res, al cap de poca estona ja estava baixant, no a les palpentes, però quasi. Aquí va ser el pitjor lloc perquè hi havia aigua, roques, arrels i a part de caminar havia de vigilar molt. De totes maneres és una passada com la visió s'acostuma a la foscor, quina passada. Un cop al Parc Aventura suposo que era l'Albert Gironès que netejava amb una bobcat. Adéu, adéu,... que fot aquest! devia pensar. I aquí vaig agafar el corriol que porta a Quatre Camins, aquí sí que era fosc bufff... però entre el què veia i el que em conec el corriol va anar prou bé, tan sols vaig ensopegar un cop sense arribar a caure. A Quatre camins vaig anar per l'asfalt il·luminat fins a les Penyes. Allà vaig decidir baixar també per una zona fosca: Monticalvari, si bé també m'ho conec i un cop allà ja vaig baixar pel carrer del Doctor Ligonya, la ronda de ponent [on em vaig creuar amb en Joan Martí del Matxacuca que passejava amb els seus fills] fins a l'Esclat i cap a casa. Arribava a casa a les 18.40h. Aquesta és una cosa que no repetiré sense frontal us asseguro, però reconec que està sol enmig de bosc, mig corrent-mig caminant a les fosques és una passada.