diumenge, 20 de novembre del 2011

runnING + hikING + boletING!

M'he aixecat aquest diumenge amb ganes de saber quin cel teníem. Ostres tot moll però semblava que no havia de ploure les pròximes hores i que hi hauria treva. He trucat al meu pare, al sogre, però no s'apuntaven a buscar bolets. Al final he decidit anar-hi sol i he sortit de casa disposat a combinar la cerca de bolets amb el córrer.

He sortit de casa amb una bossa i he anat cap a la Ronda de Ponent / la Vall de les Comes / he prés la pista de la barraca d'en Puget que porta al Parc Aventura de l'Albert Gironés / continuo fins el camí Romà /pujada per un corriol desconegut durillo fins a la zona de les antenes i el repetidor de Sant Feliu, el Puig Gros i baixo pel darrera per un altre corriol fins al Collet de la Mare de Déu / les Sorres de Sant Benet / Sant Benet / corriol paral·lel a la pista ampla que porta a la Creu d'en Barraquer / tornada a la pista ampla i m'arribo a la Creu d'en Barraquer / baixo la Murtra / pujo el trosset de la pista que porta a Casa Nova per agafar el GR que porta a Santa Escolàstica / baixo per "la gossera" / polígon industrial / antiga hípica i cap a casa.

Durada: 4h 30' [l'objectiu era trobar bolets i gran part del temps he anat a peu]
Quantitat de bolets: 3'5 kg

Valoració.
El dia ha aguantat, no m'he mullat, estic cansat de tant de pujar i baixar marges i m'he fotut un plat de retjos impressionant!!! que una vez al año no hace daño jejejeje...