dissabte, 5 de novembre del 2011

DISSABTE. Sortida curta però divertida i canyera!

Després d'una setmana de me....!, metereològicament parlant, avui tocava sortir sí o sí (és broma, si cau un diluvi passo clarament de sortir). Avui no havia quedat amb ningú perquè el temps no prometia gaire, però al llevar-me he vist que la cosa podia aguantar i he trucat en Jordi Mont del Matxacuca per si s'animava a sortir en btt. Al final sortíem cap a les 10h i de camí cap a Santa Cristina ja queien gotes, ai, ai, ai,...

Arribo a Santa Cristina i ja ni em paro, en Jordi s'afegeix i anem comentant que avui quedarem remullats. Li he comentat que tenia intenció de fer un circuit ràpid i a l'explicar-li m'ha comentat que és molt semblant al que van fer el dimarts amb en Pipo i l'Espi de l'Escoleta BTT.

El circuit: SANT FELIU DE GUÍXOLS [a prop de la BP de Sant Feliu m'he trobat l'Àngel Pajares que arribava d'anar a córrer] / Santa Cristina d'Aro / Golf de Santa Cristina / tram final Pollastre 2010 / entrada de la Casa d'en Lara / creuem el pont i cap a la dreta per pujar per les arrels cap a Solius [aquí hem trobat en Joan Rigau buscant bolets] / a l'esquerra per pujar per les roques de la Mare de Déu / a l'esquerra pel corriol que puja a Roca Ponça però girant abans a l'esquerra per la zona corriolera que van netejar fa temps en Pipo i en Manel [avui estava guapa, guapa, per anar amb la càmara de fotos, la gresa s'havia empassat l'aigua però hi havia zones amb bassals on l'aigua arribava als pedals] / hem arribat a la pista Serra Llarga i cap amunt per anar a buscar el corriol que enllaça amb la primera pista d'en Lara que va netejar en Manel / a la dreta i cap amunt, sempre a ritme, fins a l'altra pista d'en Lara, la que porta a Sant Baldiri / pugem la pista amb moments d'escalfades i un cop a Sant Baldiri cap a la dreta per anar a pujar cap a la Creu d'en Barraquer / i continuem un tros de la pista cap a Sant Benet / girem pel bucle del corriol de la dreta de la línia / tornem a la pista de Sant Benet, la creuem, i baixem recte cap a la pista ampla que puja de Casanova / girem a la dreta i anem a buscar el corriol de les Sorres de Sant Benet / anem cap al Collet de la Mare de Déu / baixem pel corriol de les Tres Fonts / per la barraca de les Olles [per veure si la netejada que vaig fer amb en Manel a la zona del tronc tombat permetia saltar-lo sense necessitat de baixar de la bici... al final hem hagut de baixar igualment perquè el tronc s'ha d'agafar de canto i estava massa humit, s'haurà de provar en sec] / girem a l'esquerra pel corriol que puja al de la Font del Pastor i que van netejar en Pipo i en Manel dimarts passat... molt guapo i ràpid ara!!! / a l'enllaçar amb el que puja a la font del pastor girem a la dreta i cap amunt, cap a la font del pastor, seguim pujant i girem a l'esquerra cap al Parc Aventura / corriol paral·lel a la carretera fins als Quatre Camins [allà veiem un cotxe de rally passar. Avui feien el Rally de clàssics de Tossa a Sant Feliu i després anaven a pujar els Àngels] creuem la carretera i cap a Monticalvari agafant una nova variant per la zona de les Penyes que vaig fer amb en Joan Martí del Matxacuca / carrer Vigatà, travessia camí de les Penyes i cap a Monticalvari [quina passada avui el terreny, a més tot i la pluja i quedar xops, divertidíssim, i de fred res, perquè amb el ritme que hem anat tota l'estona... / sprint de rigor a la pujada del carrer Sant Elm  i carrer del Raig avall / cap a la Ronda de Ponent i girem cap a les Comes per passar per la Ronda pel corriol de dalt / Ronda de nou i cap amunt a l'urbanització de Can Balmanya pel tram paral·lel a les escales de l'anella verda de la salut / parem a la zona dels bancs des d'on es veu gran part de Sant Feliu i allà comentem la jugada amb en Jordi, per no refredar-nos ell ja tira cap a Santa Cristina i jo cap a casa.

Al final,
Distància: 32 km

Valoració.
Hem quedat molt molls per el terreny i perquè plovia, però no enfangats, perquè la zona per on hem anat era gresa en la seva major part.

Hem aprofitat el matí fent un parell d'horetes canyeres i divertides en btt.