dissabte, 19 de novembre del 2011

SUMANT per carretera!

Avui dissabte calia aprofitar el matí, perquè el temps havia anunciat pluja per la tarda i per diumenge. A les 9.30h quedava amb en Xavi González company de club per fer una tirada en carretera.

El circuit: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Castell d'Aro / Platja d'Aro / Sant Antoni de Calonge / Calonge / Alt de la Ganga / la Bisbal d'Empordà / Fonteta / carretera de Pals / carretera de Vullpellac a la Platja de Pals / Peratallada / continuem fins la C-31 que va de Torroella a Pals i girem cap a la dreta / Pals / Regencós / Begur / Esclanyà / Palafrugell / Vall-llobrega / Palamós / Calonge / Platja d'Aro / Castell d'Aro / S'Agaró / SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 84'85 km
Temps: 3h 02'
Mitja de velocitat: 27'7 km/h

Valoració:
Bona sortida, a un ritme agradable per poder anar parlant. Hem arreglat mig món i ens hem carregat l'altre, eh Xavi!

Aquesta setmana ha tornat a ser pobre de sortides, destacar la del dimecres que vaig sortir a córrer. Vaig baixar la Ronda de Ponent / la Corxera / fins al Passeig / per la sorra de la platja fins al vell Club Nàutic/ cap al moll [em vaig trobar en Pep del Fornet que ja tornava de la punta del moll i després l'Alfred Mont que també tornava però que ha girat i m'ha acompanyat fins la punta del moll (tot tornant de la punta vam decidir anar a pujar St.Elm) / vam tornar de la punta del moll / vell Club Nàutic de nou/ per la sorra de la platja fins a l'Amura / pujar cap a l'ermita de St.Elm / baixem i enfilem cap a la Corxera, la Ronda de Ponent / [a l'altura del Gaziel l'Alfred fa mitja volta]  continuo per la Ronda i per l'Anella Verda de Salut fins a la zona d'aparells de gimnàs de la zona de la Urbanització Balmaña / d'aquí caminant fins a casa.

Tinc el podòmetre però no l'he estrenat, a veure si m'hi poso aquesta setmana entrant.

Si demà no plou potser sortiré en btt, i si sembla que està a punt de ploure potser vaig a buscar bolets, que encara no n'he menjat.