diumenge, 26 de febrer del 2012

+ VOLUM

Aquest cap de setmana ha tocat sessió doble de carretera, el dissabte no tenia massa temps i a cap allà a quarts de deu enfilava la carretera de Tossa des de Sant Feliu / al trencant de Sant Grau cap amunt i... primera sorpresa... tatxan, tatxan... el Sr. GREGORY RAST del Radioshack Nissan Trek baixant, suís que deu haver vingut al paradís del Baix Empordà a entrenar jejeje... Un cop a dalt a Sant Grau i baixant cap a Llagostera, un gran grup de ciclistes amb equipacions diferents pujaven a grupets. Devia haver-ne una trentena, ostres tu, quin ambient.

Un cop a Llagostera enfilo cap al "triangle curt" (Llagostera / Caldes / Cassà de la Selva / Llagostera) on m'he creuat amb un component del GreenEDGE que feia un entrenament darrera la moto. Dóna gust està envoltat, de professionals de l'esport al que som aficionats. És com si al camp de futbol del poble que vas amb els amics a fer quatre xuts, de tant t'hi poguessis trobar un futbolista del Barça, de l'Inter, etc. Està bé, motiva força!

Al final,
Distància: 62'2 km
Temps: 2h 22'
Mitja velocitat: 26'3 km/h

Per diumenge no sabia què fer, no havia quedat amb ningú, i si l'opció era sortir sol tenia ganes de fer una tirada en carretera. Al vespre vaig trucar en Jordi Mont i em va comentar que havia quedat a les 9h amb en Jaume i en Lluís, i li vaig dir que m'esperessin que m'apuntava. Em preparava la roba i a dormir aviat. Avui em llevava amb un gran dia i una temperatura molt suau.

Minuts abans de les 9h ja començàvem a pedalar en direcció Santa Coloma de Farners.

El recorregut: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Sta. Cristina d'Aro / Llagostera / Caldes de Malavella [de camí un del Rabobank acoplat en una bici de crono en sentit contrari, espectaculars aquestes bicis] / N-II / autovia paral·lela a la N-II fins a la rotonda de Riudellots que porta a l'aeroport / carretera de Vilobí d'Onyar / Vilobí d'Onyar / agafem la carretera vella de Girona a Santa Coloma de Farners i anem cap a Santa Coloma de Farners / Santa Coloma de Farners / carretera d'Anglès a Santa Coloma fins al trencant amb Brunyola / pugem l'alt de Brunyola [on s'hi celebrava una prova de l'open de la Selva] / Sant Dalmai / de nou carretera vella de Girona a Santa Coloma cap a Aiguaviva / Vilablareix / Girona / Creu de Palau - Fornells de la Selva / cap al polígon industrial de Campllong / i abans d'arribar a Sant Andreu Salou hem girat cap a l'esquerra per una carretera que passa per darrera Campllong i que és una carretereta fins no fa massa sense asfaltar i que porta al polígon industrial de Cassà [la recomano] / un cop al polígon industrial de Cassà hem anat a buscar la carretera que va de Cassà a Caldes ("triangle petit") / cap a Caldes de Malavella de nou i just abans d'arribar-hi ens ha passat un altre PRO, aquest cop del GARMIN, el Sr. JACOB RATHE, amb una gran salutació que ens ha fet, tot s'ha de dir. Com nosaltres, hem vist que el PRO també tirava cap a Llagostera i nosaltres darrera, ell s'anava allunyant però nosaltres miràvem de no perdre'l de vista. Un cop a Llagostera ell ha tirat com si volgués anar cap a Tossa i nosaltres hem tirat cap a Sant Feliu / hem pujat Sant Miquel d'Aro i un cop a dalt hem acomiadat en Jordi que ha continuat cap a Romanyà per així poder anar cap a Roca de Malvet per dalt. Mentre xerràvem, de Romanyà han baixat els toperos (en Pep del Fornet, en Javi Martínez, en Tomàs, en Carlos "trident" i un company de feina d'en Javi que no recordo el nom) i han passat llançats cap a la Font Picant. Ens hem acomiadat d'en Jordi i amb en Jaume i en Lluís cap avall també. Abans d'arribar a Sta. Cristina hem enllaçat amb els toperos. En Jaume i en Lluís han marxat cap a casa i jo he continuat fins a Sant Feliu amb en Pep del Fornet, en Javi i en Tomàs.

Al final,
Distància: 111'4 km.
Temps: 4h 18'
Mitja de velocitat: 26'4 km/h


Valoració:
Finalment sembla que el fred ha marxat. Segurament aniré a fer-me una prova d'aquestes de biomecànica per assegurar que porto la posició correcte damunt la bici, em penso que vaig massa estirat, i així de pas m'asseguro que el problema del genoll no ve causat per una posició errònia que m'ha sorgit ara... Bé no sé, algun suggeriment de llocs on anar? M'han parlat de Pasqubikes a Castelldefels que utilitzen el sistema RETUL o del freebike, algú ha anat a algun d'aquests llocs? A Cassà també m'han comentat que ho fan però no sé ben bé on és...