dissabte, 18 de febrer del 2012

Per CARNAVAL continuem sumant!

Aquesta setmana ha estat estranya, el fisio m'ha confirmat que això del córrer no és per a mi i que el dolor al costat del genoll esquerra pot desembocar altre cop (és que ja m'havia passat, sóc una mica masoca) en tendinitis rotuliana, i que de moment no forçar-lo, m'haig de fer massatges, ultrasons i posar-m'hi gel durant uns dies. Davant el panorama i l'estimació que tinc per la bici he decidit aparcar el córrer i si hi vaig, tan sols serà de forma molt recreativa i sense forçar.

El dijous gras va ser festiu a Castell-Platja d'Aro i vaig aprofitar el bon dia que feia per sortir en carretera, malgrat el vent. El recorregut: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Sta. Cristina d'Aro / Castell d'Aro / Platja d'Aro / Sant Antoni de Calonge / Calonge / pujar l'alt de la GANGA / baixar l'alt de la Ganga per la part de la Bisbal, fer mitja volta al planer i tornar a pujar l'alt de la Ganga per tornar-lo a baixar per la part de Calonge / un cop a Calonge enfilar la pujada a ROMANYÀ / baixar cap a la Font Picant / Sta. Cristina d'Aro / Castell d'Aro / Platja d'Aro / S'Agaró / SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 68'4 km
Temps: 2h 39'
Mitja de velocitat: 25'3 km/h
Mitja de cadència: 89 ppm


Avui dissabte ha tocat sessió doble, pel matí volia fer una tirada en carretera i allà les 9h 30' he sortit de casa amb l'objectiu d'anar a fer els Àngels, casualment prop de la BP de Sant Feliu m'he trobat en Xavi González, company del Club Ciclista Platja d'Aro que també sortia en carretera una estona. Hem anat plegats fins a l'Alt de la Ganga i allà ell ha fet mitja volta.

El recorregut: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Sta. Cristina d'Aro / Castell d'Aro / Platja d'Aro / Sant Antoni de Calonge / Calonge / pujar l'Alt de la GANGA / baixada cap a la Bisbal [aquí ens hem separat amb en Xavi i ell ha tornat a pujar l'alt] / La Bisbal d'Empordà / Cruïlles / Sant Sadurní de l'Heura / Monells / Madremanya / els ÀNGELS / la Creueta / Quart [aquí en Javi Macías s'ha parat amb el cotxe al costat que venia de treballar i hem xerrat una estona] / Llambilles / Cassà de la Selva / després he allargat cap al "triangle" i he anat per la carretera de Caldes de Malavella a Cassà fins a Caldes de Malavella / d'aquí fins a Llagostera / Santa Cristina d'Aro / Castell d'Aro / Platja d'Aro / S'Agaró / SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 107'2 km
Temps: 4h 22'
Mitja de velocitat: 24'6 km/h
Mitja de cadència: 91 ppm



Arribava a quarts de tres de la tarda a casa. Però un cop dutxat i mentre dinava em trucava en Ricky, company del Club Ciclista Platja d'Aro i em proposava anar a fer una ruta curta i molt suau en BTT cap allà les 16h. i és clar no li podia fer un lleig jejeje... i m'he animat. 

Al final,
Distància: 18'4 km
Temps: 2h 10'

Valoració del dissabte:
Complet.


El diumenge havia quedat amb en Pipo i en Nava del Club Ciclista Escoleta BTT a la BP de Sta. Cristina per fer una sortideta "dominguera". Hem fet pista d'en Lara per començar a escalfar i després hem anat cap a la zona de l'abocador de Solius i Llagostera per connectar amb la cursa de l'Open BMW. Hem fet un tram de la cursa, hem trobat en Pere Guinó i en Joan Duran de  Llagostera fent de controls i després ens hem desviat per anar cap a Panedes, Ca l'Aldrich, i fer unes quantes pujades i baixades corrioleres fins enllaçar amb el carril bici i fer la tornada. Tornant pel carril, a Castell d'Aro, hi havia tot l'ambient de la rua del diumenge amb les carroses i comparses del diumenge i a Sant Feliu  també havia acabat de passar la rua del diumenge, dóna gust veure tant d'ambient. Però què voleu que us digui, em tira més la bici jejeje...


Al final,
Distància: 46'58 km
Temps pedalant: 2h 47'