dijous, 24 de maig del 2012

Qui dies PEDALA anys empeny

Aquesta setmana voldria destacar la sortida en btt del dimarts amb en Pipo de l'Escoleta Btt. Feia molts dies que no sortia en btt i ja en tenia força ganes. En principi la sortida es preveia suau perquè en Pipo havia quedat amb dos companys de gimnàs: l'Aris i en Ramon que tot i anar en bici no es foten les pallises, a vegades insanes, que ens fotem nosaltres. A les 13.30h quedava a casa d'en Pipo i enfilàvem cap a Llagostera pel carril bici a una velocitat de creuer canyera i arribar puntuals a recollir en Ramon i després a l'Aris.

La idea era anar a fer uns quants corriols amb l'Aris i en Ramon i després aprofitar una mica més la tarda amb en Pipo fent algun altre tram més. Amb l'Aris i en Ramon vam anar per la zona del darrera del Restaurant de Can Roure de Llagostera per fer el primer corriol (força amagat però una delicatessen) que ens portava a enllaçar amb el corriol de prop del carril verd -ni idea del nom- i que porta a prop de la pista de pujada del "vietnam". Abans però, en Pipo ens ensenyava les seves dots artístiques i ens deleitava amb una voltereta amb tirabuixò final i caiguda lateral... jeje.. Fora bromes, una ensopegada amb una soca de bruc donava lloc a una mala caiguda que va fer que rebés un cop en una costella, cagada... però clar estem parlant de mazinger Pipo, i aquí no passa res, el tiu continua la sortida com si res i mentre es va queixant pujant el vietnam m'adono que en Ramon i l'Aris ni ens poden seguir, impressionant, l'Aris i en Ramon devien flipar.

Un cop a dalt del "vietnam" anem a buscar el segon corriol del dia, per mi el millor, i d'aquí una pujadeta i cap a fer un tros d'asfalt per la carretera de l'abocador. Un cop al desviament de Roca Ponsa en Pipo i jo ens acomiadem d'en Ramon i l'Aris que ja enfilaven la tornada. amb en Pipo baixem per un corriol força trencat i perillós de fer amb bici de la zona d'escalada que ens porta a la pista de sota. Seguim per la pista per anar a buscar la pista llarga que puja paral·lela a la primera pista d'en Lara, enllaçem per un corriol amb la pista d'en Lara i cap amunt, ràpid és poc. Un cop a dalt anem a buscar la segona pista d'en Lara i aquí encara anem més ràpid, en Pipo es posa davant i no vegis, m'atreviria a dir que no l'havia pujat mai tant ràpid. Arribem al primer rampot i en Pipo s'aparta i diu: -Bé, la idea era apretar fins aquí. No vegis, com està el tiu, amb cop a la costella i tot. Després arrenco o intento arrencar perquè havíem pujat tant ràpid que estava fos, tant que en Pipo comença a treure el nas per darrera i a sobre em toca la roda del darrera amb la seva del davant, ke kabron... com pressiona! jajaja... Arribem ben petats a dalt a Sant Baldiri.

Pugem fins a la Creu d'en Barraquer i baixem la Murtra, o millor dit, ens llancem. Quina baixada bufffff... Pugem fins al GR i anem cap a Santa Escolàstica per baixar fins al golf de Santa Cristina pel camí d'en Fermin també llençats i THE END. En Pipo tira cap a casa i jo cap a Sant Feliu.

Al final,
Distància: 49'12 km

La sortida d'avui dijous també la vull destacar perquè feia temps que no feia la volta que he fet -feia temps que no tornava per la C-31 de la Bisbal- i ha fet un dia de ple estiu. El recorregut no massa llarg, perquè tampoc era qüestió d'arribar massa tard a casa.

SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Restaurant Panedes de Llagostera / i giro per pujar cap a Sant Miquel d'Aro / l'alt de ROMANYÀ / baixada cap a Calonge / pujar l'alt de la GANGA / anar cap a la Bisbal d'Empordà / carretera de Girona a Palamós fins a la rotonda d'una mica abans de Llofriu / d'aquí per la carretera GI-652 fins a la carretera C-31 que va de Pals a Regencós / l'agafo i tiro cap a Regencós / d'aquí cap a Palafrugell per la mateixa C-31 / travesso Palafrugell i vaig a buscar Mont-Ras / i segueixo per la C-31 fins a Palamós / per la C-253 fins a Sant Antoni de Calonge / pujo Torre Valentina i em trobo davant meu també en el mateix sentit en Javi Macías, enllaço amb ell i continuem fins a Platja d'Aro / Castell d'Aro / d'aquí pel Remei fins a S'Agaró i arribar a SANT FELIU DE GUÍXOLS.