dijous, 7 de juny del 2012

Fent mitja, mitges retades, mitges apretades,...

De nou, destacar la sortida de dimarts amb en Pipo de l'Escoleta Btt, una sortida bttera però amb un alt grau de pista. I és que quedàvem a les 16h a casa d'en Pipo disposats a fer tres horetes de btt. En Pipo, degut a la costella em tenia preparat un circuit amb no massa sotracs, tot i que al final ens regalàvem el tram de la gallina, que sempre posa la cirereta a qualsevol sortida.

La cosa no començava massa bé en Pipo punxava fort la roda i entre inflades i pèrdues un cop a la Font Picant tornàvem cap a casa a canviar la Lapierre per l'Orbea (si és que no n'hi ha com tenia un parc ciclístic ben fornit, eh Pipo!). Això volia dir però que calia recuperar la mitja horeta que amb pitos i flautes havíem perdut jejeje... Agafàvem carril bici fins ben bé passat Bicis Medina Llagostera i giràvem a l'esquerra cap als corriols de la marxa per parelles o la copa gironina, anàvem fent fins cap a unes pistes amples que ens portaven al mig de la carretera de Llagostera a Caldes, creuàvem i cap a buscar el carril bici per unes altres pistes. Enllaçàvem amb el carril a l'altura del polígon industrial el Trust. Tornàvem pel carril bici i ens desviàvem per anar cap a Recuperacions Navarro, d'aquí cap a les pistes de Panedes i pujar Ca l'Aldric. D'aquí cap a buscar la carretera de la Font Picant a Romanyà per anar a baixar el tram de la gallina. Baixar per l'asfalt fins al Restaurant Font Picant i carril fins a casa d'en Pipo i després jo pujar fins a Sant Feliu.

Al final,
Distància: 58'92 km
Mitja de velocitat (i sí, poso la mitja perquè veieu com anàvem) : 22'8 km/h

Pipo no facis tantes peses i vés més en bici que et veig fluixet ;-))))

I com la setmana passada, destacar també la sortida d'avui dijous per la rostida que m'he fotut jo sol amb la de carretera contra el vent que feia. Sortia de casa després de veure la pallisa que ha fotut en Bradley Wiggins a la crono de la Dauphine, ha anat d'un clau que no dobla en Cadel Evans aaiiiiiiiiixxxxxx. Cap allà a les 16.30h, amb el dinar encara no digerit del tot em preparava per sortir en carretera malgrat el vent.
El recorregut: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Llagostera / Caldes de Malavella / autovia paral·lela a la N-II fins a la rotonda de Riudellots a l'aeroport / d'aquí cap a l'aeroport i abans girar cap a la dreta cap a Aiguaviva / Aiguaviva / Vilablareix / Girona / Creu de Palau / a l'esquerra cap al Montessori, baixar cap a la UdG pel GEIEG, cap a Emili Grahit, a la dreta cap a la CreuetaPalol d'Onyar / Quart; i a la zona dels Erols enfilar la pujada a l'alt de SANT MATEU DE MONTNEGRE. Inevitable baixada per allà mateix i un cop de nou a la C-65 cap a Llambilles / Cassà de la Selva / Llagostera / Santa Cristina d'Aro i SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 95'79 km
Mitja de velocitat: 30'4 km/h

Valoració.
Rostida del 15. Quan entrava a Vilablareix portava una mitja de 32'2km/h i com que tenia pensat pujar a Sant Mateu de Montnegre ja he pensat que després no podria arribar a casa amb més de 30km/h, però tot i el vent bufant, per variar, de cara m'he desllomat per aconseguir-ho. A veure, ja sé que tampoc és per tirar coets si estàs entrenat però avui no sé perquè, quan he vist que portava tant bona mitja a Vilablareix m'ha picat per aquí. De fet a partir d'allà m'he hagut d'exprèmer més perquè amb el vent i la pujada a Sant Mateu, calia arreglar la mitja. I al final, la estimada per tots, pujada de la Font d'en Pi, que sempre t'espera a la tornada a casa després de tota ruta (clarament és una ironia). Feia temps que no la pujava tant ràpid, amb la "cassola" posada i combinant dret i assegut. Bufffffff....

Com sempre, molt content (siempre positivo, nunca negativo). He mantingut una bona mitja dirant gairebé els 100 amb un portet pel mig :)))))) Tot i que sóc un amant de superar els 100km sempre que pugui, avui aquests 95km per mi ja tenen aquest regust, a més tenia unes ganes d'arribar a ...