dimarts, 3 de juliol del 2012

DESCONNECTANT

El diumenge sortida amb l'Escoleta Btt, en Pipo, en Nava i en Manel Casanovas. L'artista convidat l'Eduard Ayats, que amb una Stevens de 29" molt guapa ens va ensenyar que on n'hi hagut sempre en queda. Vaja, que si s'hi posa en quatre dies està en forma.  La sortida de diumenge va ser curteta però vam fer els puja i baixa suficients per escalfar l'ambient, a més la temperatura va acompanyar i ens vam retirar abans de mullar-nos.

Quedàvem a les 7:30h a la BP de Santa Cristina i enfilàvem cap a la zona de Solius, roques de la Mare de Déu, etc. L'objectiu era fer un corriol que havien mig netejat en Manel i en Pipo el dijous. L'entrada és a la pista de Serra Llarga, pujant a mà dreta, just abans de l'entrada a una nova pista que han fet també a mà dreta i que de moment no té sortida. Tot i que encara queda un tram per netejar i està força emboscat té l'atractiu que porta al que sembla el naixement d'un rierol que solem creuar més avall quan passem pel corriol que comencem més amunt de les roques de la Mare de Déu a l'esquerra, que també va fer l'Escoleta Btt, i que baixa per entre els brucs. Per +info l'Escoleta Btt.

Un cop ens van ensenyar els corriols en quedava un per ensenyar, el que es va currar un servidor dilluns passat i que comença per la zona propera a Quatre Camins i que arriba fins a la Vall de les Comes a Sant Feliu. Aquest corriol el vam descobrir de casualitat amb en Pipo quan en buscàvem un altre que li havien explicat. De fet rememoro aquell dia i imagineu-vos la situació:

[Anem tots dos pedalant per una pista]
- Pipo, vols dir que és per aquí
- No ho sé, però vull veure on porta això... ah! a la carretera!
- Ostres Pipo, aquí a l'esquerra sembla que n'hi ha un... Pipo?, Pipo?
[I ja teniu en Pipo que no te esperu enfilant el corriol]

PD. O sigui, que tècnicament el va "descobrir" un servidor fffffale! jejejeej.. Tot i que més aviat redescobrir perquè ja existia però estava molt embardissat i deixat, amb llocs on havies de baixar de la bici i esquivar romagueres a punta pala.

Tornant a aquest diumenge, per arribar-hi vam fer una volteta: les dues pistes d'en Lara / a Sant Baldiri vam pujar cap als CaputxinsSant Grau / d'aquí cap a Cadiretes Can Cabanyes / vam baixar un tram de mortirolo per anar a parar de nou a Sant Baldiri. Vam pujar a la Creu d'en BarraquerSant Benet del Bosc / les Sorres de Sant Benetcollet de la Mare de Déucamí romàBarraca de les Olles / Parc Aventura i... gas cap al corriol. És un corriol força ràpid amb trams tècnics de roca, passes també per dins un túnel de natura i per sota un arbre (sense necessitat d'ajupir-te ni baixar de la bici), té una mica de tot. Sembla ser que va agradar força, per tant objectiu aconseguit. El meu primer corriol! En Pipo l'ha batejat amb el nom del corriol d'en "Putu Conchi" ke kabron, segur que per la ràbia que li va fer no trobar-lo ell uuuaalllllaa jejeje... S'accepten suggerències d'altres noms més elegants i menys faltons jajaja...

Al final,
Distància: 37'65 km

El diumenge precisament vaig veure una cosa que em va agradar i que em va motivar ahir dilluns a fer en carretera. Al sortir del corriol dels Caputxins vam anar a petar a la carretera de Sant Grau i vaig veure que ja no hi havia sorreta. Desconec quan fa que no hi és però guai, ja era hora. L'última vegada que vaig pujar-hi va ser horrorós, semblava que feia ciclocross sobre una fina capa de sorra de platja.

Ahir doncs, vaig sortir de SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / pujar a Sant Miquel d'Aro / Panedes / Llagostera / anar a buscar la carretera de Llagostera a Tossa de Mar, pujar l'ATALAIA / Tossa de Mar / carretera de Tossa fins al trencant de Sant Grau [comprovar que certament no hi havia sorreta], pujar SANT GRAU (una de les meves pujades preferides) i un cop a dalt plàtano al canto! M'entre me'l menjo un ciclista que puja per l'altra banda. Li pregunto que tal està la carretera per aquella banda i em diu que fatal que hi ha sorreta, mergda! Com ja tenia previst fer reculo per allà mateix i baixo de nou cap a la carretera de Tossa per tornar a SANT FELIU DE GUÍXOLS.