diumenge, 25 de novembre del 2012

No em puc moure ;-)

Quina setmana... bufff... Poca bici i fent servir músculs que no recordava que tenia. Dimarts i dijous vaig fer un circuit de peses i estiraments i després una mica d'spinning fluix per rodar. Bufff... quines poques ganes de pedalar que tinc! El divendres a la tarda però, ai el divendres, vaig anar a veure en Pipo i em va convidar a fer de conillet díndies en un circuit tipus crossfit al Tipi. Haig de dir que va ser una sessió extenuant de dues hores, que no tenia gens prevista. Durant el circuit m'ho vaig prendre seriosament i vaig quedar fet pols. Vam combinar flexions, pilota medicinal, peses, córrer, bicicleta, etc. 

Cap al vespre en Pipo em truca i em diu: -Què tal? I jo: Bé, bé... Però xatos, l'endemà gairebé no em podia llevar del llit, la mare que em va parir... estava fet pols. Durant el matí del dissabte vaig anar a passejar amb la Neula, les vaig passar canutes fins i tot per ajupir-me a recollir-li  les necessitats... ostres tu, semblava que m'havien fotut una pallissa. A les 13:30h havia quedat amb BTT amb en Pipo i en Nava de l'Escoleta BTT, en Jordi Mont del Matxacuca i en Pep Ribas de Bicicletes Esteve i tot i que confiava que el pedalar no se'n veiés afectat estava desitjant que féssim un recorregut el més light possible. Després vaig caure que estava parlant d'una grupeta de sonats de molt de cuidado que s'aprofitarien de mi i es venjarien vilment.

Jajajaa... Total que en va sortir una sortida gens despreciable, en dubtàveu? D'entrada en Pipo em va cullonar una bona estona per l'estat en què em trobava: baldat més no poder. Tan sols sortir en Nava, com porta fent darrerament, va marcar un ritme exigent i vam anar direcció Sant Feliu per la zona de darrera el Mas Trempat / vam pujar la gossera / asfalt fins a Pedralta / anar a buscar la Font de la Guilla... [aquí en Nava amb molta mala sort va trencar el cable del canvi i va haver d'abandonar] ... vam seguir fins a la Murtra i amunt / pista ampla / deixem les Sorres de Sant Benet a l'esquerra i pugem el tros d'asfalt que hi ha fins a Sant Benet / Can Rifà / Creu d'en Barraquer / placeta de Sant Baldiri i cap al corriol de la dreta que porta a la "V" [aquí ens vam anar animant i en un revolt en Pipo va topar amb una pedra i mala caiguda, fort cop a la cadera esquerra i rascades de rigor a tot el lateral] un cop vam veure que no era greu, el vam cullonar una mica ;-) i vam seguir] Vam anar cap a la "V" / després vam anar cap al final de la pista 1 d'en Lara / pista que porta a l'abocador / vam fer un tros d'asfalt i vam girar a l'esquerra per anar a buscar el corriol de la passera d'en Jordi Falgueras. Un cop fet, aquí va començar l'espectacle, però ESPECTACLE amb majúscules sí. En Pipo ens va ensenyar un corriol nou que havia netejat en Jordi Falgueras, que senyors... em trec el barret, IMPRESSIONANT. Jordi tiu, no et conec personalment però et felicito! Genial corriol, molt tècnic, brutal des d'un punt de vista del terreny, amb punts putes... BTT pur, no apte per carreteros jajaja... Per aquells que no el conegueu s'agafa tot just acabar el corriol de la passera a mà dreta i porta a l'asfalt de l'abocador, prop de l'entrada a Roca Ponça, amb la qual cosa pots enllaçar amb els d'allà... brutal.

Un cop a Roca Ponça vam baixar un tros d'asfalt però i vam anar a buscar uns altres corriols  que van netejar en Pipo i en Manel, que travessant la pista vella de Solius a l'abocador porten cap al Castell de Solius. D'aquí cap avall i cap a Santa Cristina. En Pep Ribas volia fer més corriols però el vam convèncer que ja n'hi havia prou, que ja no podíem més jajaja... Tots ens vam anar dispersant i jo vaig acompanyar en Pep Ribas a Castell d'Aro pel carril bici i vaig seguir cap a Sant Feliu.

Al final,
Distància: 47'21 km
Temps: 3h 15'

Avui diumenge, volia anar a pujar Vallter des de Sant Feliu amb una mitja mínima de 30Km/h i amb una cama lligada a l'esquena :-P però millor ho deixo per un altre dia, perquè no puc ni aixecar-me del sofà jajaja... De totes maneres a aquesta hora ja he fet el més important que s'ha de fer avui, anar a VOTAR per una Catalunya lliure!