dijous, 15 de novembre del 2012

"Un poco plus de fiesta" by Cedric Gracia

Aquesta setmana, com va dir en Cedric Gracia en una entrevista que li van fer al SOLO BICI el 2009, referint-se a coses que li agradaven a part d'anar en bici, el tiu va i diu: els amics, l'esquí i un poco de fiesta, un poco plus de fiesta. Se li veu a la cara que el tiu es munta unes juergues en plan hermandad alfa y omega de les pelis americanes tipus road trip, american pie, etc.  jajajaa...  Però bé, no vaig per aquí, no vul dir que m'he muntat una juerga, sinó que la juerga és el que em trobo a cada sortida en BTT amb la claca.

Aquest dimarts quedava amb els que surten al migdia. A les 13:30 a casa d'en Pipo hi havia: en Pipo i en Nava del Club Ciclista Escoleta BTT, en Jordi Mont de la secció de ciclisme del Matxacuca, en Sergi Boix i en Pere Carreras de Bicicletes Esteve i jo del Club Ciclista Platja d'Aro. Sortida curteta però maca. Anant cap a la zona de la font de Panedes, pujar el GR cap a Romanyà i baixar per la gallina. Un cop al carril, els que disposàvem de més temps [Pipo, Sergi i jo] vam anar cap a la Font Picant, la Font Fresca i cap a casa.

Al final,
Distància: 36'22 km
Temps: 2h 05'

Valoració.
Guapa la LOOK d'en Pere i guapa la TORPADO 29" d'en Sergi, dos de no habituals que esperem que siguin habituals. Pep, vas faltar tu!

El dimecres tenia ganes d'anar a córrer i veure gent coneguda quan tornava d'anglès em va fer acabar de decidir. Cap allà a quarts de vuit del vespre em calçava les sabatilles i vaig fer el següent (perdoneu però encara no he posat el podòmetre del Polar i per tant no sé distàncies): Baixar la Ronda de Ponent / cap a la Corxera / cap a la barana de mar / entro a la sorra i començo a fer platja amunt i platja avall onze vegades [sí sóc així, una mica radical però prefereixo això que l'asfalt] / surto per la zona de l'escola de vela Força 3, pujo i baixo al Salvament, vaig cap a l'Amura de nou i pujo cap a l'Institut Sant Elm. Mitja volta i cap a la Ronda de nou, la pujo i cap a casa. Ufffff... per a mi suficient.

Al final,
Temps: 1h 17' 

Primera part / Segona part / Tercera part
Valoració.
Com m'agrada la bici! jajajaja... És broma, ja m'agrada córrer, però tan sols per fer-ne de tant en tant i a un ritme que els meus genoll ciclístics m'ho permetin.

Avui dijous, m'he llevat i feia un dia, espectacular és poc!! Trec la Neula a fer la volta i a les 9:14h sortia de casa amb la de carretera, disposat a pedalar unes tres hores o el que el cos em demanés. El recorregut: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / pujada a Sant Miquel d'Aro / baixar a Panedes / Llagostera / Caldes de Malavella / Cassà de la Selva / alt de SANTA PELLAIA / Sant Sadurní de l'Heura [se m'enganxen uns avis d'aquells que dius: putus avis com arrien!] / Cruïlles, aquí em foto una sèrie per atrapar un camió de ferros abans no arribi a la recta de Cruïlles a la Bisbal d'Empordà i deixo els avis. aquí comença la imprudència perquè el camió comença a apretar i jo darrera... només vull dir que un moment que he mirat el pulsòmetre em marcava 72 km/h (jo tampoc m'ho creia) i que diverses vegades he tingut que apretar amb tota la traca perquè no em deixés però és que he flipat de com he pogut anar a aquesta velocitat amb moments sense pedalar, perillós per això, no ho recomano peró subidón, subidón,... la vegada que he anat més ràpid enganxat darrera un vehicle a motor. De totes maneres anava just a la punta del camió amb el carril contrari per anar veient de tant en tant per davant del camió no fos cas que el tiu em frenés i em fotés la gardela del segle. La Bisbal d'Empordà [aquí m'he girat si veia els avis cachondos però res, encara devien ser a Cruïlles dient: Cuuuullons!! jajajaj] Cap a la carretera de la Ganga / alt de la GANGA / baixar cap a Calonge / pujar l'alt de ROMANYÀ per Calonge / baixar cap a la Font Picant / Santa Cristina d'Aro / Castell d'Aro [anar a veure en Pipo] i per la carretera del Remei fins a S'Agaró / SANT FELIU DE GUÍXOLS, passeig, Ronda de Ponent amunt i cap a casa.

Al final,
Distància: 102'07 km
Temps: 3h 42'
Mitja de velocitat: 27'6 km/h
Desnivell positiu: 1210 m
Desnivell negatiu: 1200 m

Valoració.
bufff... tinc gana! 
Que arribin ja els torrons!