diumenge, 4 de novembre del 2012

Restant però sumant!!

Continuo desgastant-me! El dijous, aprofitant que era festiu, quedada per fer una mica de BTT. Un dia amb no massa quorum i amb un Pipo molt tocat per les seves sèries de peses al gimnàs. Quedàvem a les 9:30h davant la BP de Sant Feliu de Guíxols en Pipo de l'Escoleta BTT, en Carlit del Matxacuca i en Xavi González i jo del Club Ciclista Platja d'Aro.

Sortida per una Ardenya que havia drenat perfectament l'excés d'aigua en el terreny. Primer de tot en Pipo ens va ensenyar una mica de circuit que havien preparat a la zona de bosc de darrera el Mercadona, la zona compresa entre aquí i l'entrada a la pista que porta a la pujada de la gossera. Per cert, un 10!! Per fer amb bici però també per anar a córrer.

Pujada a la gossera, seguim pujant fins a Pedralta, anem a buscar la font de la Guilla, enllacem amb la Murtra, pista ampla, Sant Benet, Can Rifà [cabriola d'en Xavi, jejej...], Creu d'en Barraquer, pla de Sant Baldiri [en Pipo es raja, pel desgast del dia abans] i seguim els tres cap a buscar Cal Federal, Sant Grau, circuit de descens i tornada cap a Can Cabanyes, baixada cap a Sant Baldiri de nou, eucaliptus i tita negra. Mira que arriba a ser guapa aquesta baixada! 

Al final,
Distància: 37'57 km
Temps: 2h 37' 
Desnivell positiu: +860 m.

El dissabte, quedava amb en Jordi Mont del Matxacuca per fer la nostra sortida setmanal en carretera.Quedàvem a les 9h a la BP de Santa Cristina d'Aro i temptejava en Jordi per anar a fer Sant Hilari però uffffff... fins i tot quan vaig sentir-me les paraules sortir de la meva boca em va semblar una idea descabellada perquè d'arribar hi arribaríem però potser tornaríem més baldats del compte. Aquesta època vam concloure amb en Jordi que no és necessari. De totes maneres vaig anar temptejant en Jordi fins a Vilobí d'Onyar tot i que jo tampoc ho tenia massa clar per això vam tirar cap a Sant Dalmai jejeje.../  Aiguaviva [aquí sprint fins a Girona, eh Jordi] / Vilablareix / Girona / Creu de Palau, a l'esquerra cap al Montessori, baixar cap a l'avinguda Lluís Pericot, agafar Emili Grahit cap a la Creueta / Palol d'Onyar / Quart /  Llambilles / aquí anar a buscar la carretera de Fornells al polígon industrial de Campllong / Sant Andreu Salou / Caldes de Malavella / Llagostera / Panedes / Sant Miquel d'Aro i cap a la Font Picant [no sense abans fotren's un ensurt de mort perquè anàvem darrera tres cotxes i el primer va frenar de cop i sense avisar per girar cap a bosc i vam deixar cinc euros de coberta derrapant i esquivant el cotxe de davant, bufffff... vam quedar blancs per un moment, arriba a pujar un cotxe i me'l menjo de ple, en Jordi va sortir per l'altra banda però va haver de frenar més fins a quedar-se darrera el cotxe frenat. Vaya tela!  Baixem cap a la Font Picant / Santa Cristina d'Aro / Castell d'Aro / pel Remei cap a Sant Feliu de Guíxols, ronda de ponent amunt i cap a casa.

Al final,
Distància: 104'37 km
Temps: 3h 37'
Mitja de velocitat: 29'7 km/h

El diumenge, quedava amb l'Escoleta BTT a les 9h a la BP de Santa Cristina d'Aro. En Pipo i en Nava de l'Escoleta BTT, en Pep Ribas de Bicicletes Esteve i en Ricky, en Xavi González i jo del Club Ciclista Platja d'Aro. El recorregut el dictava en Nava. Volia anar fins a Santa Pellaia a veure passar en Manel Casanovas, que corria la TRANSGAVARRES. Vam agafar carril bici fins a la pujada de l'alou i cap als plans de Panedes, circuit del Caixa Girona de Cassà, pujada fins a Santa Pellaia, últim tram d'asfalt amb pique amb un carretero jejeje.. i un cop a dalt ens trobem l'avituallament i justament acabava d'arribar en Manel. El pobre tenia el turmell cardat i plegava :-((( 

Animant en Manel i en Pep i la seva nova Shockblaze 29"


Després de deixar en Manel vam baixar per la pista d'on pujaven els corredors un tros i vam baixar per una pista força estona per tornar a pujar per l'altra banda i encaminar cap a Puig d'Arques. Vam baixar plegats però a la pujada ens vam quedar sols en Xavi i jo i vam anar fent, un cop vam arribar als Metges en Xavi tenia pressa i va continuar sol i jo em vaig parar a trucar a la resta per saber on eren. Per cobertura o pel que fos no els vaig poder localitzar i vaig seguir també sol, vaig decidir no baixar pel Matxo Mort [per on havia baixat en Xavi] i vaig anar a buscar la baixada del pollastre d'aquest any des del Puig d'Arques pel corriol dels burros [li vam posar nosaltres perquè un dia hi havien uns burros pasturant]. Vaig baixar, vaig anar cap a Font Josepa però i em vaig trobar en Narcís Remus que em va dir que en Pipo, en Nava, en Ricky i en Pep ja havien passat. Ostres!!! devien haver baixat com en Xavi. amb aquestes que jo vaig decidir seguir cap a Romanyà i fer el final del pollo per la Fontfreda i tota la pesca. Prop de Can Pipo me'ls vaig trobar petant la xerrada.

Valoració.
Sortida pistera en el seu 90% :-((P  jajaja.. Ja m'agrada de tant en tant, però... molt de tant en tant. Mira va ser un cap de setmana de reemprendre la recuperació de fondo.  

Siempre positivo nunca negativo!!