dilluns, 12 de novembre del 2012

Passem el "parte"

És que no sabia què posar de títol ;-)  A veure aquesta setmana, fluixa, fluixa,... poques ganes de pedalar la veritat, les pedalades justes podríem dir. El cap de setmana, amb els companys, ja ha estat un altre tema, aquest és el problema, si durant la setmana no t'ho curres pel cap de setmana amb aquestes bèsties que vaig si "te'n descuides" et fulminen fins les pestanyes.

Aquest cap de setmana ho he tergiversat tot, dissabte sortíem al migdia i amb BTT. A les 13:30h quedàvem a la BP de Santa Cristina, en Pipo, en Nava i en Jordi López Ramot de l'Escoleta BTT, l'Eduard Ayats d'Ayats Cycles, en Jordi Mont del Matxacuca i jo del Club Ciclista Platja d'Aro. Aquesta setmana sortíem dissabte i al migdia :-P, però a diferència de la setmana passada feièm més corriols, però no vegis a quin ritme. Els kabrons, perquè no té una altra paraula, van sortir a "cara perro" jajaja... Van començar a fer puja i baixes de corriols a un ritme esparverant, que fins i tot em vaig haver de parar a treure'm "manguitos" i "buf". Em van pujar unes escalfors que no vegis. Pel matí havia treballat i havia dinat amb el temps just, massa just diria jo, la panxa em va dir: -O dedico forces a pair o a anar amb bicicleta! Tu diràs!! Semblava un remugant, se'm va estar repetint el dinar tota l'estona. 

Seriosament, o perquè estava tip (segur, putes!!! estic fluix però no tant jejeje...) o ja no estic per tirar coets que déu n'hi do la sortideta. El recorregut: Solius amunt, solius avall, corriols nous per la zona de les vaques i Solius --gentilesa d'en Pipo i en Manel-- corriols ja coneguts però que a ritme de cursa diria jo no vegis com entren (jajaja... és com un jalar bo). Pista de serra llarga fins a trencant d'en Manel, Lara 1 amb escapada d'en Jordi Google amb la seva nova Merida 29" i Lara 2 amb idèntica situació aquí més ajustada (ve ajustada de 50 o més metres comprovat que les 29" van bé, ke kabron!!) No el vaig pas poder atrapar! ;-(((( jajaj... El tiu està fort, nosaltres entrenem a la zona i el tiu se'm va al Marroc a entrenar en altura a l'Atlas i clar, després ve aquí i pssssssss... i ens diu: mindundis on aneu!! jajaja... és broma, el tiu és la humilitat personificada, un tros de pa vaja. Dóna gust que et peli gent així, ;-))  Després pujada a la Creu d'en Barraquer amb més sèries de regal by Nava, aquest també em va treure de punt i vaig desistir, mare meva, si em penso que vaig arribar a casa i encara sentia el gust dels macarrons. Can Rifà, les Sorres de Sant Benet a gaaaaassss amb "quasi pinyo" de l'Edu (perquè veieu el ritme), Cami Romà, Barraca de les Olles, Park Aventura, cap a Monticalvari pel corriol paral·lel a la carretera de Tossa (després d'esperar una bona estona en Pipo que ja no podia aguantar el ritme aiiixxxxxx.... jajaja..). Monticalvari i cap al carrer Sant Elm, pujar i baixar pel carrer del Raig i cap a la Ronda. Pugem, l'Edu marxa a obrir la botiga i nosaltres seguim [en Nava, amb paraules d'en Pep Ribas, ens demana que el deixem marxar que ja no pot més i li concedim, uuuaaaallaaa, rajat!] En Pipo, en Mont, en Google i jo seguim, i anem a fer a fer el circuitillo que en Pipo i en Manel han fet darrera el Mercadona (pufffff... més sèries!!! per si no n'havíem fet prou). Després seguim i anem cap a la zona de darrera el Mas Tarrés a fer més corriols, alguns que no havia fet i que van acabar de posar la cirereta a una sortida de p_t_ mare!!

Al final,
Distància: 44'05 km
Temps: 2h 47'

El diumenge no sabia si sortir perquè quan surts el dissabte a la tarda i et xusques, doncs no és que donis massa temps al cos per recuperar-te. A les 8:15 del matí però, un sms d'en Xavi González arribava al mòbil (en xavi no havia pogut venir el dia abans i tenia ganes de guerra jajaja...). -Ei, vols sortir en carretera? -Esmorzo i em canvïo, quedem a les 9h? -Sóc a la porta!  Joooooodder... [Vaig a obrir] -Ei, estic mort d'ahir però m'animo, m'animo,... :-))))

El recorregut: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Castell d'Aro / Platja d'Aro / Sant Antoni de Calonge / Calonge / Alt de la GANGA / la Bisbal d'Empordà / Forallac /per la GI-644 fins a Canapost / GI-651 fins a Peratallada / Sant Julià de Boada / un cop a la C-31 girem a la dreta cap a Pals / Pals / d'aquí cap a Regencós / pugem a Begur [i al camp de futbol saludem en Pipo que havia anat a portar el seu fill a jugar un partit] seguim fins a dalt i baixem cap a Palafrugell per la carretera d'Esclanyà / Palafrugell / anem cap a Mont-Ras i d'aquí per la C-31 fins a Vall-Llobrega / Palamós [passem per fora] / Sant Antoni de Calonge / Platja d'Aro / Castell d'Aro / per la carretera del Remei fins a S'Agaró / SANT FELIU DE GUÍXOLS [passem pel passeig i pugem per la Ronda de Ponent, no sense abans fer una parada tècnica per arreglar una punxada que havia tingut] i cadascú a casa seu com es sol dir.

Al final,
Distància: 84'67 km
Temps: 3h 17'
Mitja de velocitat: 28'7 km/h

Valoració.
Per estar xuscat del dia abans i esmorzar ràpid (es repeteix la història del dia abans, però aquest cop menys quantitat i els ritmes són diferents per tant s'ha digerit ràpid) ha anat molt bé. Aquestes sortides són les millors, les que no t'esperes i que et mostren que realment que si entrenes la bici és agraïda.