dimarts, 25 de desembre del 2012

Païnt sopar, fent lloc pel dinar

Doncs avui quedàvem amb BTT a la BP de Santa Cristina per fer una sortideta i ajudar a que els àpats circulin correctament pel nostre estómac. Quedàvem a les 9:30h en Pipo, en Nava, en Roger Damau, en Pere Serrat, en Sergi Boix i jo. La idea era anar a divertir-nos a un ritme gens exigent.

Agafem direció Solius passant pel Golf, pugem per les arrels fins al castell [i aquí de darrera un arbre ens surten en Manel i en Jordi Google que havien anat a córrer, uuuuuiiiii.... la que s'ha liat jajajaja... cullonades de rigor, ens desitgem Bon Nadal i vinga som-hi de nou/ pugem roques de la Mare de Déu / seguim pujant per fer el puja i baixa cap a la zona de la llosa de pedra i el corriol que porta a Serra Llarga / pugem Serra Llarga fins el trencant de la dreta i la pista nova que porta a l'entrada de l'abocador / girem a la dreta a l'asfalt i anem a buscar el corriol de baixada que porta al tercer corriol netejat per en Jordi Falgueres [a mig camí en Sergi Boix té un inconvenient amb la cala dreta que se li afluja i no pot treure el peu, opta per treure's la sabata per pujar un tram a peu jajaja... tots a riure, Sergi inclòs.

En Pere s'ha tret el seu kit d'eines però... què passa... doncs que la cremallera de la bossa estava trencada i no podíem obrir-la.

Com podeu veure, avorrir-nos no ens hem avorrit, com sempre vaja, diversió assegurada amb aquesta colla.

Després hem anat cap a la carretera que puja a l'abocador i hem anat a buscar la baixada que hi ha a la zona d'escalada de Roca Ponça i que porta de nou cap a la llosa. Hem tornat a baixar la llosa i cap a casa pujant pel corriol que va a parar al pont de l'entrada a la finca d'en Lara que normalment baixem / tornada pel Golf i els Sant Feliu cap a Sant Feliu i els de Sta.Cristina, Castell d'Aro i Platja d'Aro cap a l'altra :-)

Al final,
Distància: 31'47 km
Temps: 2h 13' 49" (pedalant)

Valoració.
:-))))  Sortida de Nadal!