diumenge, 30 de desembre del 2012

El darrer cap de setmana del 2012. Bon Any picats!

Buf... no puc ni teclejar jejeje... però bé comencem pel dissabte. Aquest dissabte sortia en carretera a les 9h des de la BP de Sant Feliu, allà veia gent amb BTT, en Carlit amb la seva nova Trek, en Xavi Alcalde, en Dani Martin, etc. xerràvem uns minuts i apa, a pedalar. El recorregut no el tenia massa previst però tenia clar que volia anar per la zona de Girona, cap a la zona de la pujada de l'Alou em decideixo.

El recorregut: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Llagostera / Cassà de la Selva / Llambilles / Quart / Palol d'Onyar / La Creueta / giro a la dreta i cap a pujar ELS ÀNGELS. A la Bicentury em trobo l'Edu Oller en carretera que semblava esperar algú, el saludo i cap amunt, al cap de res se'm posa al costat i anem fent... el tiu no em deia res o sigui que trenco el gel i comencem a xerrar tot posant un crescendo a la màquina buff... ja veus el panorama, tots dos guardant la compostura i a mesura que anàvem pujant ara que em baixo el buff, ara que em baixo la cremallera de l'armilla, jajaj... i tu com si fóssim a ple estiu, vam pujar força ràpid [amb aquestes que ens creuem un grupet que baixa on hi havia en Marc García, bé Marc que sàpigues que ja ho he fet arribar al teu Presi escoletero i avui t'hem posat a parir jajaja...] L'Edu és un noi de Torroella que corre en Màster 30 i competeix en BTT i fa alguna de carretera, total que arriava vaja. Arribem a dalt i cap avall, les corbes amb humitat mooooolt perilloses. Un cop a Madremanya ell tira per dins per anar cap a Torroella i jo vaig cap a Monells / Sant Sadurní de l'Heura / Cruïlles / la Bisbal d'Empordà / cap a l'alt de la GANGA / Calonge / Sant Antoni de Calonge / Platja d'Aro / Castell d'Aro [una salutació a en Pipo] / Santa Cristina d'Aro / pujar la Font d'en Pi i SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 88'63 km
Mitja de velocitat: 27'8 km/h

Valoració.
Uf, ja tinc ganes de tornar a agafar el fil d'entrenaments, per un picat com jo és dur no està sempre en plena forma jajaja...

I avui diumenge, doncs noi no sé què ha passat que avui ens hem reunit tots els picats, i els que no ho són s'han rendit al costat fosc de la força jejejejj... Avui ens havíem aplegat a la BP de Santa Cristina una bona colla: en Pipo, en Nava, en Pere Serrat, en Roger Dalmau i en Jordi Espinosa de l'Escoleta BTT; en Sergi Martínez, en Pep Ribas i en Santi Sabrià de Bicicletes Esteve; en Miquel Navarro, en Jordi Mont i en Joan Martí de la Secció de Ciclisme del Matxacuca (aquest últim també a les files del Club Aquàtic Xaloc); en Carlit del Cycles Ayats;  l'Antonio, el noi de Santa Cristina jeje... [Antonio t'has de fer un Club ja no queda bé que vagis per lliure jejej]; en Vicenç Recasens del Club BTT Llagostera; en Ricky, en Xavi González, l'Albert Barber i jo del Club Ciclista Platja d'Aro. Tius ja us val, cada vegada m'ho poseu més difícil, no podríem deixar-ho en "les ovelles del pastor Pipo" ;-)

Vinga va, avui ha estat una passejada de no res jajaja... kabrons!! Us heu près un "carajillo" mentre m'esperàveu o què, vaya colla de picats del primer a l'últim, fins i tot aquest noi nou, l'Antonio, es picava jajaja...

Avui hem començat fent carril bici fins a Solius i allà cap a la font fresca, [aquí en Santi ha marxat perquè es ressentia d'algun dolor als peus], corriol d'en Manel, etc. fent piparades, pujant i baixant, però no vegis, em penso que els hem fet tots. Hem anat cap al corriol final del pollastre d'aquest any on un home que passejava el gos deu haver flipat amb tanta penya / hem seguit per un camí de cavalls i quan ens hem afegit a la pista que ve de l'església de Santa Cristina hem seguit per corriols cap a Roca de Malvet i allà en Sergi Martínez ha sortit disparat com si quedessin 200m per Romanyà, no vegis, i en Carlit al darrera. Una mica més tard en Miquel Navarro i més tard en Joan Martí i jo. Com que quedava encara molt hem anat de menys a més i gairebé atrapem en Carlit. Al final una merescuda primera posició per en Sergi, en Micki i en Carlit. Jo ja tenia prou feina a treure'm la paparra d'en Ricky de sobre jajaja... Seguim cap a Romanyà [aquí ha marxat l'Albert Barber] / pugem direcció Puig d'Arques pel rampot i baixem per anar a buscar la baixada del pollastre de l'any passat per la zona de dalt de Ca l'Aldric / baixem cap a Ca l'Aldric i després baixem cap als plans de Panedes, allà han marxat en Pep Ribas, en Pere Serrat, en Roger Dalmau i en Sergi Martínez. Bé doncs, em sap greu nois o no, perquè a partir d'aquell moment s'ha encetat la pallissa del segle, tothom fotia pals, però tothom eh!!! Hem anat per les pistes de Panedes un pal darrera l'altre fins a la urbanització dels Escuts / hem creuat la carretera i hem anat cap a Llagostera, zona de davant del Restaurant Panedes i hem anat a fer part del circuit per parelles d'aquest any. Hem anat avançant i després hem reculat per allà mateix perquè ja eren dos quarts d'una i amb la rostida que ens hem fotut tothom ja estava tocat (no em digueu que no que se us veia a les cares putes. Bé tothom no, en Carlit, estava fresc com una rosa el tiu, aquest deu haver repetit de carajillo jajaj... En Carlit s'ha de dir que avui tenia el dia no tan sols es picava amb la gent sinó que quan la gent s'havia relaxat una estona el tiu aixecava la llebre i vinga santornem-hi :-)))

Hem tornat cap al carril verd i d'allà cap a buscar la betzinera de la variant, creuar, pujada d'asfalt del Restaurant i carril bici cap a casa, com no amb quinta i a fons!!! En Xavi González ha aixecat la llebre i als altres els han faltat cames per passar a tot gas... imagineu-vos pedalant plàcidament pel carril bici, les famílies jugant amb les criatures i les seves mini bicis... i de cop... però que sento, i què és aquell núvol de pols que bé, doncs onze tius assedegats d'adrenalina fundint gas pel carril bici, déu meu quin perill. Els domingueros amb bici saltaven cap als marges sobre els esbarzers, les mares agafaven les criatures a coll i el pare les mini bicis.... ja us ho podeu imaginar, quin panorama!!! jajajaja... Eh, el de la bici no ha caigut només s'ha cagat amb nosaltres però la resta és veritat ;-P

Hem anat a pals fins a la barrera de la carretera que puja a Roca de Malvet, buffffffff.... allà cadascú ha tirat per la seva banda.

Al final,
Distància: 52'77 km
Desnivell positiu: +972 m. (gentilesa d'en Xavi González)

Valoració.
Va que riurem!!! En el podi de picats d'avui haig de dir, encara que costi de creure pels meus estimats companys, que jo no hi sóc. Dit això, i tot que tots tenim percepcions diferents faig una proposta personal: La 3a posició la podrien ocupar diverses persones però per regularitat i perquè si ell no hagués volgut no haguessim anat a al ritme que s'ha anat, la Reina de las tierras brunas, en Pipo; a la 2a posició, aixxx... podríem posar-hi en Sergi Martínez però s'ha perdut les millors batalles de la guerra, per això proposo per aquesta posició en Nava, com la majoria ha respòs a tots els piques però ha aixecat la llebre unes quantes vegades (clar el tiu entrena cada dia); i la primera posició indiscutible en Carlit i la seva nova 29", el tiu responia a tots els piques, ha aixecat la llebre moltes vegades i vaja...... que es picava amb la seva ombra. Fins i tot quan tornàvem ens ha proposat als quatre més que tornàvem a Sant Feliu fer un pique final pujant la carretera vella, impressionant (òbviament hem declinat l'oferiment jejeje...).

Haig de dir punyeteros que avui ha estat un dia dur, i que he acabat fos. Utilitzant conceptes culinaris diria que ja venia una mica fet i he acabat rostit bufffff...