diumenge, 3 de març del 2013

CARRETERA x 2

Després d'una altra setmana intensa, si la setmana passada vaig fer dos dies de BTT, aquest cop he afrontat un cap de setmana de carretera. Dissabte sortida amb en Xavi González del Club Ciclista Platja d'Aro i en Jordi Mont del Matxacuca, amb uns clàssics vaja. Companys de sortides de fa... anys ja!!

Sortíem a les 9h de la BP de Santa Cristina d'Aro. El recorregut : SANT FELIU DE GUÍXOLS / punt de trobada a Santa Cristina d'Aro / Llagostera / Caldes de Malavella / autovia paral·lela a la N-II fins a la rotonda de Riudellots a l'aeroport / agafem carretera de Vilobí d'Onyar / Vilobí d'Onyar / recta fins a Sant Dalmai / pugem a BRUNYOLA / baixem cap a la carretera de Santa Coloma a Anglès i cap a Anglès / carretera de Bescanó per girar cap a la pujada a MAS LLUNERS / un cop a la carretera de Santa Coloma a Girona, anem cap a Aiguaviva / Vilablareix / Girona / anem a buscar la Creu de Palau i Fornells de la Selva / cap al polígon industrial de Campllong / daquí cap a Sant Andreu Salou / carretera de Cassà a Caldes fins a Caldes de Malavella / fent relleus cap a Llagostera / cap a Panedes a l'idea/ pugem la pujada dels 80" segons en Jordi Mont (o sigui el pepino!!) amb tota la traca. On tot s'ha de dir en Xavi em fot un pal i, tot que com diria en Joan Rigau: quasi li ve una embòlia jejeje... ;-) chapeau, arriba primer, molt bééé mestre !!! Santa Cristina  d'Aro i SANT FELIU DE GUÍXOLS i ara ull... un cop a dalt de la Font d'en Pi, ja entrant a Sant Feliu, res, els 50-80m. abans de la rotonda, allò que et deixes anar i deixes de pedalar perquè ja arribes, ens passa un tiu de Can Tope en plan: -els he pelat ! per flipar, hi ha gent que hauria d'aprendre a anar en bici, aaaiixxx... novatilluuuss, segur que li van xiular les orelles.

Al final,
Distància: 113'4 km
Mitja de velocitat: 28'9 km/h
Desnivell positiu: +1018m

Valoració.
Bufffffff.... seré sincer vaig petat amb tants entrenaments i no m'agrada sentir-me així quan surto en bici, tss, tss, tss, tss... sacrificaré hores per reposar més.

El diumenge, he optat per la carretera de nou i he sortit amb la gent de Can TOPE a les 9:30h des de Sant Feliu. De la gent de can Tope, hi havia en José Antonio Míguez i la Sílvia Míguez, en Jordi Padrós, Enrique Tenedor, en Dani Arevalo, l'Àlex, en Jordi "mosso". Tot baixant la Font d'en Pi se'ns ha afegit la Fina Masferrer, en Lluís i en Jaume, i a la BP de Sta. Cristina ens hem trobat en Micki Navarro, i.... segur que em deixo algú més :-P Molta penya vaja.

Hem fet un recorregut molt normal sense ports: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / hem pujat per la Font Picant a Sant Miquel d'Aro / cap a Panedes / Llagostera / per la carretera de Girona fins a Cassà / Llambilles / després hem girat a l'esquerra cap a Fornells de la Selva i abans d'arribar al golf hem girat de nou a l'esquerra cap al polígon industrial de Campllong / creuem i cap a Sant Andreu Salou / després anem per la Via Làctea [on ens hem creuat en Xavi Gimeno també en carretera entrenant d'amagat ;-))) ] fins al polígon de Cassà de la Selva, un cop a Cassà anem a fer el triangle curt. Carretera de Cassà a Caldes fins a Caldes de Malavella / Llagostera / anem direcció Sant Grau però a la rotonda de la carretera que porta a la N-II i autopista uns quants anem per l'autovia paral·lela cap al Mas Roure i de tornada. En Dani Arevalo, en Jordi "mosso", la Fina, en Lluís i en Jaume tiren cap a Sant Grau. ;-((( jo vull... però haig de reposar. Ara que amb en Micki, COM SEEEEEMPRE ens anem escalfant i més que quedava per escalfar-nos jajaja...

Hem tirat cap avall, un cop a Sta. Cristina d'Aro la resta han tirat cap a Sant Feliu, cap a casa i amb en Micki hem anat cap a Castell d'Aro / S'Agaró i Sant Feliu de Guíxols pujant per l'alàbriga. Un cop a dalt, per acabar de rematar hem pujat el rampot del carrer París davant les Piràmides i després hem baixat el carrer Londres per anar a buscar de nou el carrer paral·lel al carril bici, cap a la Pineda Fosca i cadascun cap a casa.

Al final,
Distància: 81'68 km
Mitja de velocitat: 27'7 km/h
Desnivell positiu : +650m

Valoració.
Conscient que ara faig més coses no em conformo en baixar el meu rendiment de bici, per tant, faré canvis durant la setmana de nou per estar així més en condicions en les tirades llargues del cap de setmana. Ara vull començar a fer-ne de llargues i les vull afrontar amb més alegria i força. Aspiro a mantenir-me i si puc anar consolidant/millorant cada any una mica doncs ja en tinc prou.