diumenge, 10 de març del 2013

Anem sumant

Bona setmana la passada, el dilluns no vaig anar a nedar perquè portava cansament acumulat de la setmana anterior i el cap de setmana. De dimarts a dijous la cosa va anar in crescendo combinant bici, peses i natació, divendres cross fit però no vaig anar a natació per afrontar més fresc el cap de setmana.

Dissabte, sortida a les 9h des de la BP de Sant Feliu amb el grup de la gent de Can Tope : José Antonio Míguez, Sílvia Míguez, Dunia Fors i el seu marit, Alèx Ferrer, Paco "jardinero", Fèlix, Paco Vergé, Marc García, Mario Cortés, Marc Bernabé, Juanma, Paco Ríos, etc. també es va apuntar en Micki i en Jordi Mont del Matxacuca, en Dani Romera i en Javi Martínez de Bicicletes Esteve i jo del Club Ciclista Platja d'Aro. En principi també havien de venir en Xavi González i l'Albert Barber, companys de club, però al final van decidir fer un altre recorregut. Nosaltres vam posar rumb cap a Sant Hilari. 

El recorregut: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Llagostera / Cassà de la Selva / rotonda de Cassà cap a Campllong / Campllong / Riudellots / rotonda sota la N-II i cap a l'aeroport / carretera que porta a Aiguaviva / Estanyol / MAS LLUNÈS / Vilanna / carretera d'Anglès a Bescanó girem a l'esquerra i cap a Anglès / Anglès [aquí en Marc Bernabé i en Juanma marxen cap a Brunyola i tornada] la resta seguim [abans de començar a pujar en Fèlix i en Paco "jardinero" també fan mitja volta], continuem i a l'entrada d'Osor en Jordi Mont i jo ens posem davant per posar un ritme i anem pujant amb tot el grup al darrera. Anem pujant però la gent es va despenjant, en Jordi també i em quedo sol tirant. Vaig fent la meva intentant mantenir un ritme fins dalt i quan me n'adono tan sols quedem en Micki i jo. Anem tirant i així fins dalt sense que ens atrapi ningú, en Micki a l'arribar a la casa que hi ha gairebé a dalt afluixa una mica i seguim tirant però separats un de l'altre. Arribem a SANT HILARI i ens felicitem per la gran pujada que hem fet tots plegats a bon ritme. 


Quatre fotos, i enfilem la tornada per l'altra banda. Anem a buscar la baixada cap a Santa Coloma de Farners. Baixada ràpida però perillosa perquè les pluges han deixat molta sorra en moltes corbes. En Jose Antonio Míguez té una punxada i fem una paradeta a mitja baixada. Un cop reparada seguim baixant i quan ens n'adonem estem sols en Jordi Mont i jo. Anem tirant pensant que la resta està al caure. Santa Coloma de Farners / pugem cap a Vilobí d'Onyar / Vilobí d'Onyar / carretera de Vilobí d'Onyar fins a la N-II, rotonda de l'aeroport sota la N-II i cap a Riudellots / al polígon industrial de Campllong girem cap a Sant Andreu Salou / després a l'esquerra i passem per la Via Làctea fins al polígon industrial de Cassà / Cassà de la Selva / en Jordi em diu que ja en té prou i desistim de fer el triangle curt. Anem a buscar l'antiga "Princesa" i ens incorporem a la carretera de Girona. Quan passem per la betzinera de davant del polígon de Mas Ros en Jordi em diu que necessita parar, però amb tant mala sort que quan parem ja venen els altres i ens incorporem.

Anem tot el grup de nou complet i cap a Llagostera. A prop dels Escuts en Jordi Mont i en José Antonio Míguez punxen al mateix moment. Baixem per la baixada de l'Alou / Santa Cristina d'Aro i SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 138 km
Temps: 4h 52'
Mitja de velocitat: 28'1km/h

Valoració:
M'he trobat molt bé durant tot el recorregut i sobretot pujant a Sant Hilari on he pogut posar un ritme força bo des d'Osor.

El diumenge tocava tornar a sortir amb la gent de can Tope però en BTT. M'havia apuntat a la calçotada que fan anualment, sempre per alguna cosa o altra no hi havia pogut anar. La sortida me l'esperava pistera, i ho ha estat però el ritme ha estat també canyero, o sigui que ha anat molt bé. Hi havia molta gent : en Carlos Luis "Trident", el "soci", en Tomàs Cortés, l'Edu Cortés, en Pepe de la Fiat, en Moi, en Marc García Borrás, en Mario Cortés, l'Edu Hernández, en Climent Hernández, en Jordi Padrós, Àlex FerrerEnrique Tenedor, Jose Antonio Míguez, Paco Vergé, Àlex Vergé. En Javi Martínez de Bicicletes Esteve, en César, en Narcís i l'Emilio de l'A pike bikers, etc. 


El recorregut: pista d'en Lara 1, Lara 2 fins a Sant Baldiri / cap a Can Cabanyes / baixada pel Federal fins a Sant Grau / els Caputxins / baixada cap a Sant Baldiri i abans girem a l'esquerra i anem a buscar el mortirolo. Baixem cap a buscar el camí romàntic, i les zones d'aigua. Al passar el segon riu, l'Emilio d'A pike bikers al creuar amb la bici se li clava a roda del davant i ens deleita amb un tirabuixó i caiguda en planxa de cos sencer dins el riu. Seguim pel molí d'en Nenó i pugem cap a Llagostera per anar a buscar l'asfalt al Mas Roure. Aquí els carreteros purs, ja en su salsa, han començat a picar-se. En Javi, en Trident, el soci i com no, m'hi afegit ;-))). He seguit el joc una estona perquè a l'altura de la pujada de l'Alou he decidit no seguir apretant, afluixant, apretant afluixant.... M'he imposat un ritme alt i l'he procurat mantenir fins a Santa Cristina. A uns 100m els veia com s'anaven picant i curiosament a un ritme constant jo m'anava acostant. Passat la Font Picant ja he arribat al seu costat, al cap de res també ha arribat l'Edu Hernández i hem anat tots plegats cap a la calçotada.

Al final,
Distància: 53'39 km
Temps: 3h 47'

Valoració.
Cap de setmana aprofitat. Ara que sembla que ja he trobat el punt a tot l'entrenament a veure com evoluciono, sinó canviarem de nou. El que m'ha agradat és que em sembla haver encertat al suprimir una part de l'entrenament del divendres, doncs el cap de setmana he anat més descansat.