dilluns, 5 de maig del 2014

Triatló del Prat de Llobregat i Triatló de Sitges

Cap de setmana intens. Després del primer triatló de la temporada a Blanes, la setmana passada va ser una setmana de manteniment per afrontar amb condicions el cap de setmana. A destacar la sortideta amb btt amb en Pipo Paradeda i la Sílvia Roura del dimecres i l'entrenament de triatló del dijous a S'Agaró amb el club.


Aprofitant el dia de festa vam quedar una bona colla per fer uns 1600m de natació / 30 km de bici de carretera i uns 4 km corrent. 

El dissabte tocava llevar-se d'hora per anar al 4rt Campionat de Catalunya de triatló per equips al Prat de Llobregat. Aquest any erem força gent. En Jordi González va muntar tres equips, un que li va dir equip A amb Jordi González, Marc Roura, Rafa Guerrero i Dani León; un altre que va batejar amb equip B o open amb Jordi Extremera, Pol Rigau, Joan Marc Gruart i jo (en Manolito Villalba al final va ser baixa de última hora) i un altre de noies amb Anna Platero, Anna Ymbern, Anna Buxó i Ennar Álvarez. Essent equips de quatre la normativa a part d'obligar a anar junts tota l'estona ens obligava a arribar els quatre components a l'arribada junts, no podia quedar-se enrera ningú de l'equip.

El primer equip a sortir va ser l'open o B, al primer segment, la natació jo era el que anava pitjor, per tant van tenir que afluixar per esperar-me i a sobre vaig sortir amb un globus important que quan vaig agafar la bici a les primeres pedalades estava força desconcertat. 


Després primera transició o T1 i apa, tram de bici.

 

Amb glopada i tot que em va venir, per haver menjat amb el temps massa just. A la bici ens vam posar a tirar en Jordi i jo amb les cabres per aprofitar, i per la meva part sobretot per haver fet perdre temps al tram de natació i que la part de bici se'm dóna millor per equilibrar.

Després segona transició o T2 i tram de córrer. 

 

Al tram de córrer a en Pol li va venir "flato" però va aguantar fins al final. 

L'equip A van fer 1h06'09" 
L'equip B o open, vam fer 1h10'29"
L'equip de noies van fer 1h30'22"

Valoració.
A la natació podíem haver fet millor temps però un servidor va alentir el grup, la bici bé tot i que a l'anar amb cabra es notava que podies donar un punt més respecte a en Joan Marc i en Pol que van aguantar molt bé, i al córrer podiem haver apretat més però en Pol va tenir el flato i vam moderar ritme. La veritat és que m'ho vaig passar força bé al marge de tot.

Diumenge matí tocava tornar a matinar, aquest cop per afrontar un altre triatló de la lliga catalana de clubs, el de Sitges. Si el dissabte em llevava a les 6:15, ahir van ser les 5:15. Ostres tu! Cap a Sitges falta gent. En Dani León, l'Àngel Hernández, en Jordi Extremera, en Joan Marc Gruart i jo. Menys l'Àngel tots havíem fet el Prat el dia abans.

Arribàvem a Sitges i rutina, portar material de competició a boxes abans no tanquessin i mirar sortida d'equips de primera i SUB 23 on hi havia en Dani. Va fer un gran triatló perquè gairebé no havia dormit per motius de feina. Vaja que ens va repassar a tots tot i això. El crack del club! La resta vam sortir cap a les 11h i vam fer el que vam poder jajaja... 13ens de 43 equips.

Al final,
87è de 522 presentats (474 que van acabar)

Classificacions SITGES 2014

  

Valoració.
Gran cap de setmana.Continuar preparant-me i fent intensitat ja per afrontar els triatlons de mitja distància.