dimarts, 3 de novembre del 2015

Ganes de tot!!!

Doncs sí, aquest podria ser el titular del post. I és que d'ençà que he tornat a posar-me les piles estic molt motivat. Tinc ganes de planificar-me la temporada, de ser força disciplinat amb els entrenaments, de seguir amb una alimentació adequada, de sortir amb bici, de començar progressivament el córrer i fins i tot de millorar nedant. Vaja que estic d'un positivisme important amb aquest aspecte de la meva vida. I és que l'esport sempre m'ha acompanyat i sé que sempre ho farà pel què m'aporta a nivell de satisfació personal. A més, l'esport sempre m'ha aportat un volum d'amistats important. Entrar en contacte amb gent que com tu, o a altres nivells, vol que l'esport formi part de la seva vida és un nexe o punt en comú i, com a tal, és positiu.

Aquesta segona setmana de bloc, darrera d'octubre, he seguit amb la meva rutina diària de volum amb bici, acabant amb un cap de setmana similar a l'anterior però sense superar les quatre hores de tirada en cap dels dos dies.

Dissabte, 31 d'octubre, vaig sortir en carretera amb la gent de Bicicletes Tope, i vam fer un GANGA / SANTA PELLAIA. Fins aquí tot molt normal, sinó fos que vaig retrobar-me amb un parell de nens que feia temps veia entrenar amb el seu pare per les carreteres, l'Aleix Vergé i en Francesc Vergé. Ara ja una mica més grandets van deixar clar que la joventut puja forta. L'Aleix, amb quinze anys, entrena al Centre CENIT de Girona, centre privat d'alt rendiment esportiu i pujant la Ganga no vaig ser conscient que havia pujat molt aprop meu però a Santa Pellaia vaig ser-ne plenament conscient perquè literalment i com diem entre els que pedalem, "se me'n va anar". El nanu de quinze anys no només em va aguantar el ritme, sinó que es va posar davant, em va fer anar amb el ganxo posat i em va deixar com 50 metres. Ole tu!! Val que acabo de tornar a posar-me a pedalar després d'un parón, però sé a com anàvem i puc assegurar que aquest nanu té molt de marge de millora i en res ens repassa a tots els de la zona. I bé, acabàvem d'arribar a dalt de Santa Pellaia i ni dos minuts que ja arribava en Francesc, que encara és més petit que l'Aleix. Total que, com puja la penya!!!!

Al final,
Distància: 84'05 km
Temps: 3h 27' 

Diumenge, 1 de novembre, feien la cicloturista Gerunda a Girona, però un servidor sap on està en aquests moments i vaig preferir sortir a fer més volum pel meu compte. Vaig enganxar un altre grup de toperos que sortien i em vaig afegir amb ells. Vam fer una bona volta: Sant Feliu de Guíxols / Santa Cristina d'Aro / Sant Miquel d'Aro / Panedes / Llagostera / Cassà de la Selva / polígon industrial de Campllong / Riudellots de la Selva / carretera de Vilobí d'Onyar fins a trencant que porta a Salitja / fins a la carretera vella de Santa Coloma a Girona / Sant Dalmai / allà vam passar per dins de Sant Dalmai a l'esquerra i cap a anar a buscar Salitja de nou. D'allà cap a la carretera de Vilobí d'Onyar, rotonda de sota la N-II cap a Riudellots de la Selva / a la dreta al polígon industrial de Campllong cap a Sant Andreu Salou / carretera de Cassà a Caldes / Caldes de Malavella / Llagostera / vam anar a buscar Panedes / Sant Miquel d'Aro / Santa Cristina d'Aro i Sant Feliu de Guíxols. 

Al final,
Distància: 93'71 km
Temps: 3h 46'

Valoració.
Anar sumant que és el què toca ara a la meva pretemporada. Hores, distàncies i ritmes modestos que van bé per les cames.

I aquesta setmana, ha tocat la reentré al gym. Aquest cop a un nou gym fins que no acabin les obres del nou gym, que com vaig comentar al darrer post, s'obrirà a Platja d'Aro. Al gym que anem i que anirem fins abril/maig és el MES Gavarres de Palamós. I que la veritat m'ha sorprès gratament. Bona sala de màquines i una piscina acceptable, més petita en comparació a La Corxera de Sant Feliu en nombre de carrils i profunditat, però també de 25 metres i al meu gust i al de la resta de l'equip més que suficient. I segons en Van Lierde sembla que també perquè és on entrena quan s'està a la seva casa de Calonge jajajaja...

Avui primer entrenament de natació en mesos i s'ha de dir que sí estic rovellat però que com he dit al principi del post, amb ganes de recuperar els ritmes normals d'entrada la temporada i millorar-los. Motivat!